Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka Kempa partnerem technicznym Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich

Znana niemiecka marka sportowa została oficjalnym partnerem technicznym Polskiego Komitetu Sportów Nieolimpijskich.

Umowa została zawarta na okres 2,5 roku. Oprócz współpracy z komitetem, Kempa zaoferuje także specjalny program zakupowy dla organizacji członkowskich zrzeszonych w PKSN.

Polski Komitet Sportów Nieolimpijskich podpisał umowę z firmą Basket Pro sp. z o.o., oficjalnym dystrybutorem marki Kempa w Polsce. Na mocy podpisanego porozumienia Kempa zyskała miano oficjalnego partnera technicznego PKSN.

Kempa to ceniona na rynku od wielu lat niemiecka marka sportowa, oficjalnie funkcjonująca od 2002 roku. Firmie zaufało wiele profesjonalnych klubów, drużyn oraz reprezentacji w tym m.in. Reprezentacja Niemiec w piłce ręcznej. Doświadczenie zdobyte w wymagającym sporcie jakim jest piłka ręczna pozwoliło wprowadzić nowe rozwiązania, a marka stała się multisportowa. Od 2010 roku Kempa współpracuje z firmą Michelin tworząc technologię, która jest podstawą niezawodnych kolekcji obuwia sportowego. W 2017 roku Basket Pro podpisał umowę z PGNiG Superligą, na mocy której Kempa została oficjalnym partnerem technicznym rozgrywek.

  • “Wzajemna pasja do sportu i dbałość o detale była kluczowym elementem decydującym o podjęciu rozmów przez obie strony. Kempa to multisportowa marka sportowa, której asortyment spełni oczekiwania każdej dyscypliny. Wszyscy członkowie Komitetu zyskują atrakcyjny rabat oraz praktyczny model sprzedaży, który pozwoli profesjonalnie wyposażyć sportowców” – mówi Adela Grzyb, Prezes Basket Pro.

Polski Komitet Sportów Nieolimpijskich jest jednym z trzech polskich komitetów narodowych w sporcie (oprócz Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego). Obecnie zrzesza 37 polskich związków sportowych i stowarzyszeń z tzw. dyscyplin nieolimpijskich.

– “Marka Kempa zyskała określone w umowie świadczenia marketingowe, kontakt z członkami PKSN oraz jest zobowiązana do dostarczenia potrzebnych materiałów i spełnienia oczekiwań Związków zrzeszonych w PKSN” – mówi Tomasz Dauerman, Prezes Zarządu PKSN.

Umowa będzie obowiązywać do 31.12.2020r., z możliwością dalszej współpracy, która będzie wymagać odrębnego porozumienia. Obie strony liczą na udaną kooperację. Celem jest wysoka jakość współpracy i profesjonalizm we współpracy ze Związkami. Polski Komitet Sportów Nieolimpijskich oraz marka Kempa deklarują gotowość do utrzymania partnerstwa na najwyższym poziomie.

Najnowsze

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.

„Plan dla piłki” - projekt systemowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój polskiego futbolu – został zaprezentowany i omówiony ...

Całość ›

Krispol i Nice sponsorem Speedway Grand Prix of Poland

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland Boll Warsaw FIM ...

Całość ›

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/Sv56uKmk57