Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka Fagor z Grupy Amica sponsorem żeńskiego Olympique Lyon

Marka Fagor z Grupy Amica rozpoczyna współpracę sponsorską z żeńską drużyną piłki nożnej Olympique Lyon. Tym samym polski producent AGD został partnerem kolejnego po hiszpańskim Atletico Madryt utytułowanego klubu.

Kontrakt będzie obowiązywać przez trzy następne sezony, do końca czerwca 2024 roku. Dodatkowo Fagor Electrodomestico podjął 3-letnią współpracę indywidualną z jedną z najlepszych piłkarek na świecie – Norweżką Adą Hegerberg występującą właśnie we francuskim klubie.

Umowę sponsorską z klubem Olympique Lyon podpisał Christophe Belmont, dyrektor generalny francuskiej spółki Sideme S.A. należącej do Grupy Amica. Zawarty kontrakt pozwoli firmie dotrzeć z przekazem komunikacyjnym oraz marketingowym do potencjalnych nabywców marki Fagor we Francji, wspierając jej rozwój na tamtejszym rynku. Piłkarki Olympique Lyon wielokrotnie zdobyły mistrzostwo Francji i triumfowały w Lidze Mistrzyń.

“Żeńska drużyna Olympique Lyon ma olbrzymi potencjał komunikacyjny. Na co dzień tylko w mediach społecznościowych dociera do ponad 7,5 mln fanów, m.in. dlatego jestem przekonana, że ta współpraca otwiera przed nami wiele nowych możliwości na tamtym rynku “— mówi Alina Jankowska-Brzóska, wiceprezes Grupy Amica.

Wybór partnera we Francji również nie jest przypadkowy i wpisuje się w dotychczasowe działania wizerunkowe związane z marką.

– “Olympique Lyon to klub z wieloma sukcesami na koncie, ale również z silnymi aspiracjami na przyszłość, których realizację będziemy mogli wesprzeć dzięki naszej marce Fagor. Po podpisaniu podobnej umowy partnerskiej z żeńską sekcją Atletico Madryt w Hiszpanii w kwietniu tego roku, to kolejny krok milowy w rozwoju naszej marki w Europie Zachodniej” – mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu Grupy Amica.

Logotyp Fagor będzie eksponowany m.in. na oficjalnych strojach sportowych, a także na bandach LED podczas spotkań Olympique Lyon w ramach rozgrywek ligi francuskiej oraz kobiecej Ligi Mistrzyń. Identyfikacja marki pojawi się również w przestrzeni stadionu oraz na stronie internetowej klubu. Logo sponsora będzie wykorzystywane w wywiadach, sesjach zdjęciowych piłkarek i aktywacjach konsumenckich.

– “Komunikacyjnie zależy nam także na wspieraniu umacniającego się w Europie fempowermentu, czyli megatrendu równościowego, który pokazuje, że kobiety są silne i mogą realizować swoje zawodowe aspiracje na równi z mężczyznami. Jestem pewien, że to właściwy kierunek dla naszej marki również we Francji” – dodaje Paweł Rydz.

Żeńska drużyna Olympique Lyon została założona w 1970 roku. Jej piłkarki są wielokrotnymi zdobywczyniami Pucharu Francji i zwyciężczyniami Mistrzostw Francji. W sierpniu 2020 roku po raz piąty z rzędu i po raz siódmy w historii wygrały Ligę Mistrzyń UEFA. Ada Hegerberg natomiast to norweska piłkarka reprezentująca barwy Olympique Lyon, indywidualnie uhonorowana tytułem najlepszej piłkarki świata w roku 2018, wybierana także najlepszą piłkarką Europy w latach 2016-2019. Do dziś dzierży rekord strzelonych bramek w rozgrywkach Ligi Mistrzyń (53 gole).

Wcześniej, w kwietniu 2021 roku, umowę sponsorską o podobnym zakresie współpracy Grupa Amica podpisała z hiszpańskim klubem żeńskim Atletico Madryt. Na jej mocy logotyp Fagor ma zagwarantowaną ekspozycję m.in. na bandach LED podczas spotkań Atletico Madryt w ramach rozgrywek ligi hiszpańskiej, rozgrywek pucharowych Copa de la Reina, Pucharu UEFA kobiet, Supercopa Femenina oraz kobiecej Ligi Mistrzyń. Kontrakt obowiązuje do zakończenia sezonu 2023-2024.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›