Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka Cono Sur z polskimi dziennikarzami na Tour de France

Chilijska marka Cono Sur Bicicleta, która jest Oficjalnym Winem wyścigu Tour de France 2017 w ramach współpracy z polskimi redakcjami sportowymi zorganizowała wspólny wyjazd na Grand Départ w niemieckim Düsseldorfie. Wyścig, który rozpoczął się 1 lipca i potrwa przez kolejne 23 dni przykuwa uwagę sympatyków kolarstwa na całym świecie.

Wybrani polscy dziennikarze na zaproszenie marki Cono Sur, która współpracuje z wyścigiem Tour de France od 2014 roku mogli z bliska obserwować zmagania kolarzy na pierwszym etapie tegorocznej edycji Wielkiej Pętli. Uczestnicy wyjazdu dowiedzieli się również o szczegółach procesu produkcji chilijskich win Cono Sur przy zachowaniu kluczowej zasady jaką jest dbanie o środowisko naturalne.

„Jesteśmy dumni z tego, że Cono Sur może sponsorować tak wyjątkowe wydarzenie, jakim jest Tour de France. Cieszymy się, że wspólnie z przedstawicielami czołowych polskich redakcji sportowych mogliśmy uczestniczyć w otwarciu tegorocznej edycji najbardziej prestiżowego wyścigu kolarskiego na świecie” – mówi Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A. – dystrybutora marki Cono Sur w Polsce.

Od czerwca bieżącego roku ambasadorem marki jednego z największych producentów ekologicznych win na świecie jest wybitny polski kolarz, mistrz świata, zwycięzca Wyścigu Pokoju – Lech Piasecki. Ambasadora Lecha Piaseckiego można zobaczyć w serii materiałów video ukazujących ciekawostki dotyczące wyścigu Tour de France oraz komentarzy odnoszących się do zmagań Polaków na trasie wyścigu, a także bieżącej sytuacji na poszczególnych etapach. Materiały ukazują się na facebookowym profilu marki Cono Sur oraz na kanale You Tube – TiM Wina.

Marka Cono Sur – Oficjalne Wino Tour de France – przygotowała również specjalny konkurs SMS, w którym do wygrania jest 20 profesjonalnych rowerów marki TREK oraz akcesoria rowerowe. Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.conosur.pl.

Źródło:

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›