Marka Cono Sur z polskimi dziennikarzami na Tour de France
Chilijska marka Cono Sur Bicicleta, która jest Oficjalnym Winem wyścigu Tour de France 2017 w ramach współpracy z polskimi redakcjami sportowymi zorganizowała wspólny wyjazd na Grand Départ w niemieckim Düsseldorfie. Wyścig, który rozpoczął się 1 lipca i potrwa przez kolejne 23 dni przykuwa uwagę sympatyków kolarstwa na całym świecie.
Wybrani polscy dziennikarze na zaproszenie marki Cono Sur, która współpracuje z wyścigiem Tour de France od 2014 roku mogli z bliska obserwować zmagania kolarzy na pierwszym etapie tegorocznej edycji Wielkiej Pętli. Uczestnicy wyjazdu dowiedzieli się również o szczegółach procesu produkcji chilijskich win Cono Sur przy zachowaniu kluczowej zasady jaką jest dbanie o środowisko naturalne.
– „Jesteśmy dumni z tego, że Cono Sur może sponsorować tak wyjątkowe wydarzenie, jakim jest Tour de France. Cieszymy się, że wspólnie z przedstawicielami czołowych polskich redakcji sportowych mogliśmy uczestniczyć w otwarciu tegorocznej edycji najbardziej prestiżowego wyścigu kolarskiego na świecie” – mówi Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A. – dystrybutora marki Cono Sur w Polsce.
Od czerwca bieżącego roku ambasadorem marki jednego z największych producentów ekologicznych win na świecie jest wybitny polski kolarz, mistrz świata, zwycięzca Wyścigu Pokoju – Lech Piasecki. Ambasadora Lecha Piaseckiego można zobaczyć w serii materiałów video ukazujących ciekawostki dotyczące wyścigu Tour de France oraz komentarzy odnoszących się do zmagań Polaków na trasie wyścigu, a także bieżącej sytuacji na poszczególnych etapach. Materiały ukazują się na facebookowym profilu marki Cono Sur oraz na kanale You Tube – TiM Wina.
Marka Cono Sur – Oficjalne Wino Tour de France – przygotowała również specjalny konkurs SMS, w którym do wygrania jest 20 profesjonalnych rowerów marki TREK oraz akcesoria rowerowe. Szczegóły oraz regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.conosur.pl.
Źródło: