Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka 4F Partnerem Technicznym PZKosz

Marka 4F została Partnerem Technicznym Polskiego Związku Koszykówki. Reprezentacje Polski koszykarek i koszykarzy, zarówno seniorskie, jak i młodzieżowe – również w odmianie 3×3 – będą korzystać z odzieży i akcesoriów 4F. Umowa została podpisana do końca 2025 roku.

„Od początku obecnego sezonu marka 4F jest Partnerem Technicznym Energa Basket Ligi, więc kluby korzystają z odzieży tego samego producenta. Teraz przyszedł czas na rozszerzenie tej współpracy o wszystkie koszykarskie reprezentacje Polski. 4F to uznana polska marka, mająca ogromne doświadczenie we współpracy ze związkami sportowymi i komitetami olimpijskimi. Kibice będą mogli zobaczyć po raz pierwszy koszykarzy w nowych strojach w spotkaniach kwalifikacyjnych do mistrzostw świata z Estonią” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

„Współpraca z PZKosz na poziomie reprezentacyjnym to dla nas niezwykle ważny krok na drodze dalszego rozwoju w zakresie teamwearu. Od lat jesteśmy obecni w polskim sporcie, rozwijając się prężnie również w dyscyplinach drużynowych. Cieszymy się, że nasze stroje są doceniane nie tylko przez związki, ale także przez samych zawodników, o czym świadczy rozszerzenie naszej współpracy” – mówi Michał Czechowicz, Teamwear Manager 4F.

Z odzieży i akcesoriów marki 4F będą korzystały wszystkie koszykarskie reprezentacje Polski, także w odmianie 3×3, zarówno seniorskie, jak i w kategoriach młodzieżowych. Umowa będzie obowiązywała przez najbliższe cztery lata.

Pod koniec lutego kadra trenera Igora Milicicia – już w strojach przygotowanych przez 4F – rozegra dwa spotkania kwalifikacji do mistrzostw świata przeciwko Estonii.

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej i lifestylowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F, Outhorn, multibrandowy sklep SportStyleStory.com, markę 4F Fuel – żywność funkcjonalna i suplementy diety oraz jest dystrybutorem Under Armour. Marka 4F jest sponsorem 8 komitetów olimpijskich i 3 paraolimpijskich.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›