Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marcin Magda pełni obowiązki Dyrektora Marketingu

Marcin Magda został pełniącym obowiązki Dyrektora Marketingu w Zagłębiu Lubin, jest to powrót po kilku latach rozłąki z klubem.

Marcin Magda jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Z Zagłębiem Lubin związany nieprzerwanie od 2009 roku, gdy zasilił Dział Marketingu jako stażysta. Dla wielu kibiców znany jako głos Stadionu Zagłębia, funkcję spikera zawodów piłkarskich piastuje od 2010 roku. Przez ostanie lata z sukcesami pracował w branży Automotive, zajmując się marketingiem grupy dealerskiej. W tym czasie rozwijał swoje umiejętności z zakresu digital marketingu, jednocześnie podnosząc kwalifikację w ogólnym obszarze marketingu.

– „Ogromnie cieszę się z powrotu oraz możliwości pracy w Zagłębiu Lubin po kilku latach nieobecności. Moje doświadczenie marketingowe zbierane na innych obszarach, z pewnością da świeże spojrzenie na to, co dzieje się w Klubie w zakresie marketingu sportowego. Człowiek zawsze cieszy się, gdy wraca do domu. Ja ogromnie się cieszę, że dano mi szansę pracy w Zagłębiu Lubin, ponieważ jest to nie tyle spełnienie moich dziecięcych marzeń, ale w dużej mierze również ambicji zawodowych. Mam nadzieję, że wspólnymi siłami my – pracownicy Klubu, piłkarze, trenerzy, pracownicy Akademii, ale przede wszystkim Kibice, będziemy mogli zbudować wielkie Zagłębie Lubin, którego każdy z nas chce” – powiedział p.o. Dyrektora Marketingu Marcin Magda.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›