Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Małysz ambasadorem Lancerto

Wybity polski skoczek narciarski a obecnie również Prezes Polskiego Związku Narciarskiego, Adam Małysz został ambasadorem marki Lancerto.

W ramach współpracy Lancerto zapewni Małyszowi odzież na spotkania oficjalne, biznesowe ale również casualowe i doradztwo modowe. Sama współpraca będzie natomiast głównie realizowana w mediach społecznościowych Małysza, na Facebooku, Instagramie, Tik Toku.

– „Nie da się ukryć, że zawsze bliższe były mi stroje sportowe, a te bardziej formalne, jak garnitury, zakładałem od święta. To wszystko zmieniło się, kiedy w zeszłym roku zostałem prezesem PZN. Nowe stanowisko to nie tylko nowe wyzwania i projekty, ale także inne niż do tej pory otoczenie oraz klimat spotkań służbowych. Wiąże się z tym także konieczność częstszego sięgania po eleganckie stylizacje. Stąd też pomysł sformalizowania współpracy. Od kilku lat jestem fanem lancerto, dlatego bardzo się cieszę, że to właśnie ta polska marka będzie mnie wspierać i doradzać mi w dziedzinie mody. Wiem, że ja i moja szafa jesteśmy w dobrych rękach” – mówi Adam Małysz.

„Możemy zdradzić, że prywatnie Adam Małysz jest już od dłuższego czasu stałym gościem i klientem jednego z naszych salonów. Dlatego też zawiązana właśnie współpraca jest czymś zupełnie naturalnym i bardzo autentycznym. Jesteśmy dumni, że to właśnie my będziemy mogli wspierać jednego z najbardziej utytułowanych i popularnych polskich sportowców na kolejnym etapie jego kariery” – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›