Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Małgorzata Ciszewska żegna się z Treflem

Małgorzata Ciszewska, obecnie prezes spółki Game Time, która obsługuje w zakresie marketingu, komunikacji i sponsoringu kluby Trefl Gdańsk i Trefl Sopot, a wcześniej przez wiele sezonów kierownik marketingu siatkarskiej drużyny, po 10 latach pracy żegna się z Treflem.

– „Bardzo dziękujemy Gosi za jej wkład w rozwój klubów i zaangażowanie w codzienną pracę. Gosia wprowadziła u nas nowe standardy i sprawiła, że inni chcą się od nas uczyć” – mówi Kazimierz Wierzbicki, założyciel firmy Trefl SA oraz klubów Trefl Gdańsk i Trefl Sopot.

Małgorzata Ciszewska swoją przygodę z klubami sportowymi zaczynała w 2008 roku od stażu w siatkarskim Treflu Gdańsk, gdzie następnie w 2011 roku objęła stanowisko kierownika marketingu. Jednocześnie została wówczas także koordynatorem marketingu sportowego w Treflu SA. Podczas swojej wieloletniej pracy stworzyła m.in. dwa projekty nominowane do Nagród Biznesu Sportowego – autorski program społeczny „Siatkarz z klasą”, a także akcję crowdfundingową „doLEWamy do pełna”. Przeprowadziła wiele niestandardowych kampanii promocyjnych, a mecze, za których organizację odpowiadała, w sezonie 2014/2015 zostały uznane przez PlusLigę najlepszymi widowiskami rozgrywek. W 2016 roku stanęła na czele spółki Game Time, która powstała, by skoordynować aktywności marketingowe, komunikacyjne oraz sprzedażowe, a także zoptymalizować działania organizacyjne w obrębie trzech klubów – Trefla Gdańsk, Trefla Sopot oraz ówczesnego Atomu Trefla Sopot. Małgorzata Ciszewska stanęła wtedy przed kolejnymi wyzwaniami – stworzeniem nowego zespołu, pracującego dla trzech klubów i klientów zewnętrznych oraz samodzielnego zarządzania spółką.

– „Bardzo dziękujemy Gosi za jej wkład w rozwój klubów i zaangażowanie w codzienną pracę. Gosia wprowadziła u nas nowe standardy i sprawiła, że inni chcą nas podpatrywać i czerpać od nas wzorce. Jestem dumny, że dzięki pracy Gosi Trefl Gdańsk jest uznawany za jeden z klubów PlusLigi o najbardziej rozwiniętym marketingu. Przez ostatnie dwa lata kierowania spółką Game Time pokazała z kolei, że jest nie tylko świetnym marketingowcem, ale też ma umiejętności zarządcze i radzi sobie z każdym wyzwaniem. Życzę Gosi kolejnych sukcesów i satysfakcji z nowych wyzwań oraz trzymam kciuki za rozwój jej kariery” – powiedział Kazimierz Wierzbicki, założyciel firmy Trefl SA oraz klubów Trefl Gdańsk i Trefl Sopot.

Małgorzata Ciszewska ma na swoim koncie wiele projektów docenianych zarówno przez środowisko marketingowe, media oraz kibiców, jak i publikacje naukowe z obszaru marketingu sportowego. Do ostatnich należy artykuł o crowdfundingu w klubie sportowym na przykładzie akcji „doLEWamy do pełna”, przeprowadzonej przez Trefl Gdańsk w książce pod redakcją Piotra Godlewskiego i Piotra Mateckiego „Marketing i sponsoring w biznesie sportowym”.

– „Dziękuję za zaufanie Właścicielom i Prezesom spółek, a przede wszystkim Prezesowi Wierzbickiemu, bez którego nie rozpoczęłaby się moja przygoda z Treflem. Dziękuję wszystkim pracownikom – byłym i obecnym – za zaangażowanie i wsparcie przy rozwoju projektów, ale także każdą lekcję, którą od Was otrzymałam. Osobne słowa wdzięczności kieruję do sympatyków i kibiców – to dzięki Wam wszyscy czujemy, jaki sens ma ta praca i z satysfakcją możemy obserwować Waszą radość i emocje na trybunach” – powiedziała Małgorzata Ciszewska.

W ślad za powyższą zmianą funkcję kierownika marketingu i komunikacji Trefla Gdańsk będzie pełnić Justyna Gdowska, która pozostanie także rzecznikiem prasowym klubu, a za kierowanie marketingiem i komunikacją Trefla Sopot odpowiadać będzie Ewelina Majkowska, od trzech lat związana z klubami spod znaku Trefla, a od roku odpowiedzialna za marketing, promocję oraz organizację meczów koszykarskiej drużyny.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›