Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Małe zainteresowanie sponsoringiem Mistrzostw

Mistrzostwa Świata w Rosji już niedługo, niestety nie przekłada się to na zainteresowanie imprezą sponsorów.

W przyszłym roku Mundial odbędzie się w Rosji, niestety ostatnio kraj ma wiele problemów co przekłada się na małe zainteresowanie sponsorów. Również FIFA ma wewnętrzne problemy.

„Mistrzostwa Świata w Rosji mogą być wielką klapą po tym jak sponsorzy opuścili skażony turniej” – pisze „The Sun” używając właśnie słowa „skażony”. Wpływ na to ma sytuacja polityczna Rosji. Kraj ma problemy polityczne, szczególnie związane z sytuacją na Ukrainie, oprócz tego w kraju jest podejrzenie o duże wybryki chuligańskie. FIFA natomiast trawiona jest aferą korupcyjną. Od 2015 roku pozyskano jedynie dwie firmy – Alfa Bank z Rosji oraz Wanda Group z Chin. Przed skandalem korupcyjnym umowy odnowiły Coca-Cola, Adidas, Hyundai, Visa, McDonald’s i Gazprom. Docelowo sponsorów Mistrzostw Świata powinno być 24, nie zanosi się jednak na taką sytuację.

FIFA podobnie jak Rosja obecnie utożsamiana jest z złym wizerunkiem a to odbija się na zainteresowanie nowych partnerów.

Źródło: WP Sportowe Fakty

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›