Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Maja Kuczyńska reklamuje konto w Milenium

Maja Kuczyńska, zawodniczka indoor skydivingu wystąpiła w reklamie Banku Milennium.

Indoor skydiving to dyscyplina sportu, w trakcie której zawodnicy wykonują najróżniejsze akrobacje w trakcie unoszenia się nad ziemią. Zawodnicy znajdują się w tunelu aerodynamicznym, w którym powietrze rozpędzone jest do prędkości 200 km/h, co pozwala zawodnikom unosić się nad ziemią. Maja jest wicemistrzynią świata w indoor skydivingu i miała już okazję występować w reklamach, m.in. marki Samsung.

Tym razem zawodniczka promuje Konto 360 Banku Milennnium. Poprzez lekkość oraz wykonywane akrobacje bank odwołuje się do cech swojego produktu. W kampanii podkreślone jest łatwość, mnogość dodatkowych korzyści, swoboda korzystania oraz możliwość bezpłatnego korzystania przy spełnieniu określonych warunków.

Nowy spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie.

Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Film Reaktor. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Isobar Poland.

 

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›