Maja Kuczyńska reklamuje konto w Milenium
Maja Kuczyńska, zawodniczka indoor skydivingu wystąpiła w reklamie Banku Milennium.
Indoor skydiving to dyscyplina sportu, w trakcie której zawodnicy wykonują najróżniejsze akrobacje w trakcie unoszenia się nad ziemią. Zawodnicy znajdują się w tunelu aerodynamicznym, w którym powietrze rozpędzone jest do prędkości 200 km/h, co pozwala zawodnikom unosić się nad ziemią. Maja jest wicemistrzynią świata w indoor skydivingu i miała już okazję występować w reklamach, m.in. marki Samsung.
Tym razem zawodniczka promuje Konto 360 Banku Milennnium. Poprzez lekkość oraz wykonywane akrobacje bank odwołuje się do cech swojego produktu. W kampanii podkreślone jest łatwość, mnogość dodatkowych korzyści, swoboda korzystania oraz możliwość bezpłatnego korzystania przy spełnieniu określonych warunków.
Nowy spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie.
Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Film Reaktor. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Isobar Poland.