Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Macron stworzył nowe koszulki dla Lecha

Trykoty na sezon 2019/20 zostały zainspirowane pomysłami kibiców Lecha Poznań i tak – dzięki współpracy z firmą Macron – powstały dedykowane dla “Kolejorza”, w pełni autorskie i niepowtarzalne koszulki meczowe.

W połowie października Lech Poznań zorganizował zabawę dla wszystkich kibiców Kolejorza. Wówczas poprosiliśmy o zaprojektowanie koszulek meczowych na sezon 2019/20 i przesłanie swoich projektów na klubowy adres. Zgłoszeń było bardzo dużo, a dział handlowy wspólnie z przedstawicielami firmy Macron wybrali najbardziej kreatywny pomysł, który potem przez kilka miesięcy – z drobnymi zmianami – przenosili na najnowsze trykoty.

– “Zwycięzcą w zorganizowanym przez nas konkursie został Bartosz Parys, który w najbliższych miesiącach razem z nami odwiedzi siedzibę Macron w Bolonii” – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań. – “Przede wszystkim spodobała nam się koncepcja pionowych, cienkich pasów na koszulce oraz niebiesko-białego kołnierzyka. Projekt najnowszych koszulek meczowych przypomina trykoty Kolejorza, które piłkarze ubierali w latach 80., kiedy święcili pierwsze ważne sukcesy na arenie krajowej oraz międzynarodowej” – dodaje.

To już druga “meczówka” przygotowana we współpracy z firmą Macron. W poprzednim sezonie piłkarze występowali w strojach z fragmentem kolejowego skrzydła umieszczonego na froncie. Teraz na trykotach pojawią się cienkie pionowe pasy w kolorach białym i niebieskim. Podobnie jak w poprzedniej koszulce, trykoty te są wykończone szytymi elementami w niebiesko-białych barwach. Znajdują się na one kołnierzyku oraz rękawkach. Z kolei na karku jest haftowany napis “Nigdy się nie poddawaj”.

– “Przy produkcji nowych koszulek meczowych ponownie wykorzystano M Performance System, który ułatwia odprowadzanie nadmiaru ciepła i wilgoci z powierzchni trykotów. Dzięki temu systemowi “meczówka” zapewnia dobrą oddychalność, co jest bardzo ważne przy dużym wysiłku fizycznym. Dopasowany krój gwarantuje niezbędną wygodę i komfort podczas gry. Tył koszulki wykonany w całości z udoskonalonego micromesh’u, który zapewnia lepszą przewiewność w najbardziej kluczowych miejscach i efektywnie odprowadza pot” – wylicza zalety nowej koszulki meczowej dyrektor handlu Lecha Poznań.

Tradycyjnie już przygotowane są trzy zestawy strojów. Pierwszy to niebieski, który jest najbardziej rozpoznawalny ze wszystkich i podkreśla historyczne barwy. Drugi jest biały z niebieskimi pasami, a trzeci ma kolor czarny i niebiesko-białe paski. Warto również podkreślić, że po raz pierwszy wszystkie trzy zestawy strojów są w pełni dedykowane Lechowi Poznań.

Najnowsze

Legalizacjapracy.pl partnerem KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn

Umowa pomiędzy nowym partnerem a Polską Ligą Siatkówki zakłada roczną współpracę, w ramach której Legalizacjapracypl będzie ...

Całość ›

eWinner sponsorem Apatoru Toruń

Nowy legalny bukmacher na polskim rynku online zostaje tytularnym sponsorem jednego z najbardziej utytułowanych klubów żużlowych w ...

Całość ›

GKS Bełchatów z problemami?

GKS Bełchatów może nie dokończyć sezonu, kibice kluby protestują i nakłaniają spółkę PGE do nawiązania kolejnej współpracy z ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.