Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Macron stworzył nowe koszulki dla Lecha

Trykoty na sezon 2019/20 zostały zainspirowane pomysłami kibiców Lecha Poznań i tak – dzięki współpracy z firmą Macron – powstały dedykowane dla „Kolejorza”, w pełni autorskie i niepowtarzalne koszulki meczowe.

W połowie października Lech Poznań zorganizował zabawę dla wszystkich kibiców Kolejorza. Wówczas poprosiliśmy o zaprojektowanie koszulek meczowych na sezon 2019/20 i przesłanie swoich projektów na klubowy adres. Zgłoszeń było bardzo dużo, a dział handlowy wspólnie z przedstawicielami firmy Macron wybrali najbardziej kreatywny pomysł, który potem przez kilka miesięcy – z drobnymi zmianami – przenosili na najnowsze trykoty.

– „Zwycięzcą w zorganizowanym przez nas konkursie został Bartosz Parys, który w najbliższych miesiącach razem z nami odwiedzi siedzibę Macron w Bolonii” – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań. – „Przede wszystkim spodobała nam się koncepcja pionowych, cienkich pasów na koszulce oraz niebiesko-białego kołnierzyka. Projekt najnowszych koszulek meczowych przypomina trykoty Kolejorza, które piłkarze ubierali w latach 80., kiedy święcili pierwsze ważne sukcesy na arenie krajowej oraz międzynarodowej” – dodaje.

To już druga „meczówka” przygotowana we współpracy z firmą Macron. W poprzednim sezonie piłkarze występowali w strojach z fragmentem kolejowego skrzydła umieszczonego na froncie. Teraz na trykotach pojawią się cienkie pionowe pasy w kolorach białym i niebieskim. Podobnie jak w poprzedniej koszulce, trykoty te są wykończone szytymi elementami w niebiesko-białych barwach. Znajdują się na one kołnierzyku oraz rękawkach. Z kolei na karku jest haftowany napis „Nigdy się nie poddawaj”.

– „Przy produkcji nowych koszulek meczowych ponownie wykorzystano M Performance System, który ułatwia odprowadzanie nadmiaru ciepła i wilgoci z powierzchni trykotów. Dzięki temu systemowi „meczówka” zapewnia dobrą oddychalność, co jest bardzo ważne przy dużym wysiłku fizycznym. Dopasowany krój gwarantuje niezbędną wygodę i komfort podczas gry. Tył koszulki wykonany w całości z udoskonalonego micromesh’u, który zapewnia lepszą przewiewność w najbardziej kluczowych miejscach i efektywnie odprowadza pot” – wylicza zalety nowej koszulki meczowej dyrektor handlu Lecha Poznań.

Tradycyjnie już przygotowane są trzy zestawy strojów. Pierwszy to niebieski, który jest najbardziej rozpoznawalny ze wszystkich i podkreśla historyczne barwy. Drugi jest biały z niebieskimi pasami, a trzeci ma kolor czarny i niebiesko-białe paski. Warto również podkreślić, że po raz pierwszy wszystkie trzy zestawy strojów są w pełni dedykowane Lechowi Poznań.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›