Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Macron nowym Sponsorem Technicznym

Od lipca nowym Sponsorem Technicznym Kolejorza jest włoski producent odzieży i sprzętu sportowego, firma Macron.

Współpraca z marką bardzo dynamicznie rozwijającą się w świecie piłki nożnej została ogłoszona w poniedziałek podczas konferencji prasowej. Umowa będzie obowiązywać przez 5 lat.

  • “Jesteśmy firmą, która istnieje już ponad 40 lat, a od ponad dekady bardzo mocno koncentrujemy się na rozwijaniu swojej działalności na rynku światowym. Produkujemy odzież i sprzęt sportowy między innymi dla piłki nożnej, ręcznej, rugby, koszykówki, siatkówki czy biegania. Rok temu zostaliśmy oficjalnym partnerem UEFA dostarczającym sprzęt sportowy najmniejszym federacjom piłkarskim w Europie” – opowiada Francesco Martinelli, przedstawiciel firmy Macron.

Od 2008 roku Macron zanotował ponad trzykrotny wzrost przychodów i stał się marką rozpoznawalną w Europie i na świecie. Dość powiedzieć, że Włosi jeszcze 10 lat temu sprzedawali swoje produkty przede wszystkim na swoim rodzimym rynku (70%), a tylko co trzeci eksportowany był do niektórych państw Starego Kontynentu. Już w 2016 roku rynek z Półwyspu Apenińskiego stanowił zaledwie 28% puli Macrona. Produkcja na rynki europejskie wynosiła z kolei 65%, a klienci z innych państw świata (m.in. Ameryka Północna i Południowa, Bliski Wschód, Australia) 7%.

– “Dla nas to bardzo ważna informacja, że współpracujemy ze sprawdzonym partnerem. Macron w Polsce nie jest jeszcze zbyt rozpoznawalną marką, ale jestem przekonany, że dzięki nam ulegnie to wyraźnej zmianie. Włosi współpracują z ponad 50 profesjonalnymi klubami, a pośród nich są takie jak Lazio, Deportivo czy Sporting. Dołączamy zatem do znakomitego grona i cieszymy się, że będziemy mogli zapewnić naszym drużynom i kibicom najwyższej jakości produkty” – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań.

Cechą charakterystyczną profesjonalnych linii sportowych przygotowywanych przez nowego sponsora technicznego Kolejorza jest możliwość tworzenia w pełni dedykowanych i nieszablonowych projektów. Współpraca z Macronem owocowała wieloma zaskakującymi wręcz rozwiązaniami, choćby w PAOK-u Saloniki, którego piłkarze mieli okazję grać w koszulkach meczowych w szaro-grafitowo-czarne moro, a na trykotach Hajduka Split nadrukowano setki nazwisk kibiców klubu, którzy wzięli udział w akcji crowdfoundingowej.

W poniedziałek zaprezentowane zostały również nowe koszulki meczowe Lecha Poznań. Podczas konferencji prasowej pojawili się Christian Gytkjaer, Maciej Makuszewski i Matus Putnocky, każdy ubrany w osobny komplet meczowy.

Najnowsze

Ruszają Oficjalne Fankluby Cracovii

Stałe zwiększanie frekwencji #NaStadionie jest jednym z głównych założeń wszystkich społeczności skupionych wokół Cracovii, ...

Całość ›

Łuczniczka Bydgoszcz z nową nazwą

W czwartek podczas zorganizowanej w bydgoskim Ratuszu konferencji prasowej z udziałem Prezydenta Rafała Bruskiego zaprezentowano nowego ...

Całość ›

Dariusz Mioduski ponownie wybrany do zarządu ECA

Właściciel i prezes Legii Warszawa Dariusz Mioduski został ponownie wybrany na funkcję Wiceprezesa European Club Association (ECA), ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#10) To use 'Page Public Content Access', your use of this endpoint must be reviewed and approved by Facebook. To submit this 'Page Public Content Access' feature for review please read our documentation on reviewable features: https://developers.facebook.com/docs/apps/review.
Type: OAuthException
Code: 10
Please refer to our Error Message Reference.