Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Macron nowym Sponsorem Technicznym

Od lipca nowym Sponsorem Technicznym Kolejorza jest włoski producent odzieży i sprzętu sportowego, firma Macron.

Współpraca z marką bardzo dynamicznie rozwijającą się w świecie piłki nożnej została ogłoszona w poniedziałek podczas konferencji prasowej. Umowa będzie obowiązywać przez 5 lat.

  • “Jesteśmy firmą, która istnieje już ponad 40 lat, a od ponad dekady bardzo mocno koncentrujemy się na rozwijaniu swojej działalności na rynku światowym. Produkujemy odzież i sprzęt sportowy między innymi dla piłki nożnej, ręcznej, rugby, koszykówki, siatkówki czy biegania. Rok temu zostaliśmy oficjalnym partnerem UEFA dostarczającym sprzęt sportowy najmniejszym federacjom piłkarskim w Europie” – opowiada Francesco Martinelli, przedstawiciel firmy Macron.

Od 2008 roku Macron zanotował ponad trzykrotny wzrost przychodów i stał się marką rozpoznawalną w Europie i na świecie. Dość powiedzieć, że Włosi jeszcze 10 lat temu sprzedawali swoje produkty przede wszystkim na swoim rodzimym rynku (70%), a tylko co trzeci eksportowany był do niektórych państw Starego Kontynentu. Już w 2016 roku rynek z Półwyspu Apenińskiego stanowił zaledwie 28% puli Macrona. Produkcja na rynki europejskie wynosiła z kolei 65%, a klienci z innych państw świata (m.in. Ameryka Północna i Południowa, Bliski Wschód, Australia) 7%.

– “Dla nas to bardzo ważna informacja, że współpracujemy ze sprawdzonym partnerem. Macron w Polsce nie jest jeszcze zbyt rozpoznawalną marką, ale jestem przekonany, że dzięki nam ulegnie to wyraźnej zmianie. Włosi współpracują z ponad 50 profesjonalnymi klubami, a pośród nich są takie jak Lazio, Deportivo czy Sporting. Dołączamy zatem do znakomitego grona i cieszymy się, że będziemy mogli zapewnić naszym drużynom i kibicom najwyższej jakości produkty” – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań.

Cechą charakterystyczną profesjonalnych linii sportowych przygotowywanych przez nowego sponsora technicznego Kolejorza jest możliwość tworzenia w pełni dedykowanych i nieszablonowych projektów. Współpraca z Macronem owocowała wieloma zaskakującymi wręcz rozwiązaniami, choćby w PAOK-u Saloniki, którego piłkarze mieli okazję grać w koszulkach meczowych w szaro-grafitowo-czarne moro, a na trykotach Hajduka Split nadrukowano setki nazwisk kibiców klubu, którzy wzięli udział w akcji crowdfoundingowej.

W poniedziałek zaprezentowane zostały również nowe koszulki meczowe Lecha Poznań. Podczas konferencji prasowej pojawili się Christian Gytkjaer, Maciej Makuszewski i Matus Putnocky, każdy ubrany w osobny komplet meczowy.

Najnowsze

Polska firma Synthos sponsorem Austrii Wiedeń

Polska firma Synthos, należąca do najbogatszego Polaka - Michała Sołowowa została sponsorem Austrii Wiedeń  Synthos zajmuje się ...

Całość ›

Jędrzejczyk będzie tworzyć podcasty w Onecie

Wiosenna ramówka Onetu zaskakuje, znalazło się w niej miejsce dla Joanny Jędrzejczyk, która będzie tworzyła sportowe podcasty wraz z ...

Całość ›

Heraklesy za rok 2018 rozdane

Wczoraj miała miejsce gala Heraklesów, podczas tegorocznego wydarzenia MMARockspl przyznał dziewięć statuetek Najważniejsze nagrody ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

23 marca 2019

Sponsoring Sport.pl

Pozostały ostatnie dni rejestracji❗️ Już w środę odbędzie się kolejne spotkanie PKB Poznań podczas którego nawiążecie nowe, cenne kontakty biznesowe 🤝💼

#sponsoringsport #pkbJuż za pięć dni odbędzie się V Spotkanie Partnerskich Klubów Biznesu Poznań 🎩

📍 Gościć będziemy w Młyńska12 lokalizacji pełnej klasy, elegancji oraz niepowtarzalnej atmosfery 🍸

📍 Idealna okazja do nawiązania nowych znajomości i współpracy na tle biznesowym 👨‍💼

📍 Głównym punktem programu będzie prezentacja ogólnopolskiego projektu w którym uczestniczy ponad 1200 firm oraz 25 klubów sportowych - w tym współorganizator, klub żużlowy PSŻ Poznań! 🎯

🚨 Zostały OSTATNIE WOLNE MIEJSCA a tym samym pilnie zachęcamy do rejestracji ✒️
... See MoreSee Less

Zobacz ten wpis na Facebooku

Polska firma Synthos sponsorem Austrii Wiedeń.
#sponsoringsport #austriawieden #synthos https://t.co/nWWpHJeyug

Jędrzejczyk będzie tworzyć podcasty w Onecie,
#sponsoringsport #onet #joannajedrzejczyk https://t.co/Z8LO04OmfI