Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Macron nowym Sponsorem Technicznym

Od lipca nowym Sponsorem Technicznym Kolejorza jest włoski producent odzieży i sprzętu sportowego, firma Macron.

Współpraca z marką bardzo dynamicznie rozwijającą się w świecie piłki nożnej została ogłoszona w poniedziałek podczas konferencji prasowej. Umowa będzie obowiązywać przez 5 lat.

  • „Jesteśmy firmą, która istnieje już ponad 40 lat, a od ponad dekady bardzo mocno koncentrujemy się na rozwijaniu swojej działalności na rynku światowym. Produkujemy odzież i sprzęt sportowy między innymi dla piłki nożnej, ręcznej, rugby, koszykówki, siatkówki czy biegania. Rok temu zostaliśmy oficjalnym partnerem UEFA dostarczającym sprzęt sportowy najmniejszym federacjom piłkarskim w Europie” – opowiada Francesco Martinelli, przedstawiciel firmy Macron.

Od 2008 roku Macron zanotował ponad trzykrotny wzrost przychodów i stał się marką rozpoznawalną w Europie i na świecie. Dość powiedzieć, że Włosi jeszcze 10 lat temu sprzedawali swoje produkty przede wszystkim na swoim rodzimym rynku (70%), a tylko co trzeci eksportowany był do niektórych państw Starego Kontynentu. Już w 2016 roku rynek z Półwyspu Apenińskiego stanowił zaledwie 28% puli Macrona. Produkcja na rynki europejskie wynosiła z kolei 65%, a klienci z innych państw świata (m.in. Ameryka Północna i Południowa, Bliski Wschód, Australia) 7%.

– „Dla nas to bardzo ważna informacja, że współpracujemy ze sprawdzonym partnerem. Macron w Polsce nie jest jeszcze zbyt rozpoznawalną marką, ale jestem przekonany, że dzięki nam ulegnie to wyraźnej zmianie. Włosi współpracują z ponad 50 profesjonalnymi klubami, a pośród nich są takie jak Lazio, Deportivo czy Sporting. Dołączamy zatem do znakomitego grona i cieszymy się, że będziemy mogli zapewnić naszym drużynom i kibicom najwyższej jakości produkty” – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań.

Cechą charakterystyczną profesjonalnych linii sportowych przygotowywanych przez nowego sponsora technicznego Kolejorza jest możliwość tworzenia w pełni dedykowanych i nieszablonowych projektów. Współpraca z Macronem owocowała wieloma zaskakującymi wręcz rozwiązaniami, choćby w PAOK-u Saloniki, którego piłkarze mieli okazję grać w koszulkach meczowych w szaro-grafitowo-czarne moro, a na trykotach Hajduka Split nadrukowano setki nazwisk kibiców klubu, którzy wzięli udział w akcji crowdfoundingowej.

W poniedziałek zaprezentowane zostały również nowe koszulki meczowe Lecha Poznań. Podczas konferencji prasowej pojawili się Christian Gytkjaer, Maciej Makuszewski i Matus Putnocky, każdy ubrany w osobny komplet meczowy.

Najnowsze

Legia oferuje kibicom koszulki Retro

W marcu tego roku Legia Warszawa ogłosiła, że z pomocą kibiców stworzy koszulki retro Kibice wybrali wzory a koszulki trafiły ...

Całość ›

Superliga wprowadza ujednolicony system stron internetowych

Superliga sp z oo, jako pierwsza organizacja zarządzająca ligami zawodowymi w Polsce, stawia na jednolity system informatyczny To efekt ...

Całość ›

PGE Ultramaraton Nadbużański po raz czwarty

PGE Polska Grupa Energetyczna po raz kolejny została sponsorem tytularnym PGE Ultramaratonu Nadbużańskiego Czwarta edycja tego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›