Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Macron nowym Sponsorem Technicznym

Od lipca nowym Sponsorem Technicznym Kolejorza jest włoski producent odzieży i sprzętu sportowego, firma Macron.

Współpraca z marką bardzo dynamicznie rozwijającą się w świecie piłki nożnej została ogłoszona w poniedziałek podczas konferencji prasowej. Umowa będzie obowiązywać przez 5 lat.

  • “Jesteśmy firmą, która istnieje już ponad 40 lat, a od ponad dekady bardzo mocno koncentrujemy się na rozwijaniu swojej działalności na rynku światowym. Produkujemy odzież i sprzęt sportowy między innymi dla piłki nożnej, ręcznej, rugby, koszykówki, siatkówki czy biegania. Rok temu zostaliśmy oficjalnym partnerem UEFA dostarczającym sprzęt sportowy najmniejszym federacjom piłkarskim w Europie” – opowiada Francesco Martinelli, przedstawiciel firmy Macron.

Od 2008 roku Macron zanotował ponad trzykrotny wzrost przychodów i stał się marką rozpoznawalną w Europie i na świecie. Dość powiedzieć, że Włosi jeszcze 10 lat temu sprzedawali swoje produkty przede wszystkim na swoim rodzimym rynku (70%), a tylko co trzeci eksportowany był do niektórych państw Starego Kontynentu. Już w 2016 roku rynek z Półwyspu Apenińskiego stanowił zaledwie 28% puli Macrona. Produkcja na rynki europejskie wynosiła z kolei 65%, a klienci z innych państw świata (m.in. Ameryka Północna i Południowa, Bliski Wschód, Australia) 7%.

– “Dla nas to bardzo ważna informacja, że współpracujemy ze sprawdzonym partnerem. Macron w Polsce nie jest jeszcze zbyt rozpoznawalną marką, ale jestem przekonany, że dzięki nam ulegnie to wyraźnej zmianie. Włosi współpracują z ponad 50 profesjonalnymi klubami, a pośród nich są takie jak Lazio, Deportivo czy Sporting. Dołączamy zatem do znakomitego grona i cieszymy się, że będziemy mogli zapewnić naszym drużynom i kibicom najwyższej jakości produkty” – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań.

Cechą charakterystyczną profesjonalnych linii sportowych przygotowywanych przez nowego sponsora technicznego Kolejorza jest możliwość tworzenia w pełni dedykowanych i nieszablonowych projektów. Współpraca z Macronem owocowała wieloma zaskakującymi wręcz rozwiązaniami, choćby w PAOK-u Saloniki, którego piłkarze mieli okazję grać w koszulkach meczowych w szaro-grafitowo-czarne moro, a na trykotach Hajduka Split nadrukowano setki nazwisk kibiców klubu, którzy wzięli udział w akcji crowdfoundingowej.

W poniedziałek zaprezentowane zostały również nowe koszulki meczowe Lecha Poznań. Podczas konferencji prasowej pojawili się Christian Gytkjaer, Maciej Makuszewski i Matus Putnocky, każdy ubrany w osobny komplet meczowy.

Najnowsze

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl

Grający na co dzień w Ekstraklasie futsalu zespół Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do korzystających z platformy Sponsoring ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do naszej platformy, witamy serdecznie.
#sponsoringsport #ksacanafutsal #futsal https://t.co/5JC7SV3ef5

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn