Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Macron i Lech na kolejne lata razem

Lech Poznań przedłużył współpracę z włoskim producentem odzieży i sprzętu sportowego, firmą Macron. Nowa umowa obowiązywać będzie do 2028 roku, co oznacza, że obie marki będą związane ze sobą łącznie przez dekadę. Z tej okazji przygotowano dla kibiców specjalną promocję – do czwartku do końca dnia wszystkie produkty Macrona będą dostępne ze zniżką 28 procent!

Macron, który powstał ponad 50 lat temu we Włoszech, sponsorem technicznym Kolejorza został w 2018 roku. Od tego momentu cechą charakterystyczną profesjonalnych linii sportowych jest możliwość tworzenia w pełni dedykowanych i nieszablonowych projektów, które co roku są widoczne na koszulkach, w jakich grają lechici.

„Myślę, że obie strony są bardzo zadowolone ze współpracy, stąd decyzja o kontynuacji przez kolejne pięć lat, czyli do 2028 roku. Bardzo cenimy sobie indywidualne podejście Macrona do Lecha, do naszych potrzeb, naszej historii. Niezwykle istotne jest dla nas to, że możemy przygotować wspólnie specjalnie dedykowane dla nas trykoty” – mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak. – „Odzwierciedlenie tego podejścia znajdujemy we wzornictwie, które potem prezentujemy i sprzedajemy naszym kibicom. Z tego bardzo się cieszymy, bo te niuanse, detale są bardzo interesujące i podnoszą jakość naszych wyrobów. To nie są rzeczy katalogowe, gdzie producent mówi, że proszę spojrzeć na stronę numer 40 i wybrać oferowaną tam niebieską koszulkę, tylko nasi graficy i ci z Macrona pracują wiele miesięcy, żeby stworzyć taki projekt, który będzie potem na koszulkach. To sobie niezwykle cenimy” – dodaje.

Macron podkreśla, że związał się z jednym z najbardziej utytułowanych polskich klubów, który dodatkowo pracuje na swoją markę również w europejskich pucharach. Niezwykle istotne dla włoskiej firmy było to, że mogła być częścią obchodów stulecia oficjalnej rejestracji najpopularniejszego klubu w Wielkopolsce i wspólnie świętować ósme w historii klubu mistrzostwo Polski.

– „Odnowienie naszej umowy przedłużyło naszą współpracę z Lechem do dziesięciu lat i umocniło naszą wzajemną więź, która powstała po raz pierwszy w 2018 roku” – wyjaśnia prezes Macrona, Gianluca Pavanello. – „Nasze relacje wykraczają daleko poza dostarczanie strojów i opierają się na wzajemnym szacunku oraz przyjaźni. Sezon po sezonie nasza kooperacja doprowadziła do produkcji kolekcji, które opowiadały historię klubu poprzez połączenie stylu, zaawansowanych parametrów technicznych oraz innowacyjnych rozwiązań projektowych i zawsze cieszyły się ogromną popularnością wśród kibiców wypełniających stadion przy Bułgarskiej w Poznaniu” – mówi.

Warto dodać, że „Kolejorz” zyskuje nie tylko dobrej jakości sprzęt sportowy, ale również finansowo. – „Umowa dzieli się na dwa elementy. Ten, w którym Macron dostarcza nam koszulki i odzież sportową do użytku przez nasze zespoły, a także marketingowy. Trzeba powiedzieć, że tu jest wymiar czysto sponsoringowy, bo to jest w tym momencie nasz drugi największy sponsor. Także to też jest dla nas bardzo ważne” – mówi prezes Klimczak.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›