Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Maciej Turchan dołącza do zespołu Superligi

Maciej Turchan objął stanowisko PR & Marketing Managera w Superlidze – spółce zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet.

Na stanowisku będzie odpowiadał za całość działań Public Relations spółki. W szczególności za wsparcie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, media relations, współpracę z zespołem Digital Marketingu, a także aktywacje sponsoringowe. Do jego zadań należy również współpraca z klubami piłki ręcznej w zakresie kreowania wizerunku rozgrywek oraz współpracy z lokalnymi mediami. Na stanowisku zastąpił Monikę Kubacką, która postanowiła w całości skupić się na dalszym rozwoju prowadzonej przez siebie agencji Race PR.

Maciej Turchan ostatnie 3 lata spędził jako freelancer wspierający marki sportowe w zakresie Public Relations oraz Digital Marketingu. Współpracuje m.in. z bokserską grupą promotorską Deal Punch Promotions, gdzie odpowiada za całość działań komunikacyjnych. Prowadził działania z zakresu Public Relations i obsługi Social Mediów w The Color Run Poland, Łomża Zero Esport Tour, Gladiators oraz RMF 4RACING Team. Współpracował również z warszawską agencją reklamową One House. W latach 2017-2019 pracował jako Head of Communications w Runmageddonie, gdzie odpowiadał za całość działań komunikacyjnych w kanałach Digital. W projektach sportowych realizował działania marketingowe m.in. dla takich marek jak: Samsung, Toyota, Grupa RMF czy Red Bull.

„Obecność w strukturach Macieja Turchana to kolejny krok w kierunku dalszego podnoszenia jakości działań komunikacyjnych. Dotyczy to nie tylko samej PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, ale również wspólnych działań z 22 klubami występującymi w rozgrywkach. Planujemy nadal rozwijać wewnętrzne projekty biznesowe, jakimi są m.in. wirtualne biuro prasowe, aplikacja mobilna czy nowe przedsięwzięcia, które będziemy wkrótce realizować. Mamy również ambitne plany w zakresie aktywacji i współprac sponsorskich, które chcemy realizować z naszymi Partnerami. Kolejny doświadczony manager w strukturach spółki pomoże nam w realizacji tych ambitnych celów” – komentuje Piotr Należyty, Wiceprezes zarządu Superligi sp. z o.o..

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›