Maciej Kot z mamą w kampanii P&G „Dziękuję Ci mamo”
Maciej Kot z mamą zostali bohaterami kampanii Proctor & Gamble „Dziękuję Ci mamo”.
W ramach kampanii producent z branży kosmetycznej promuje rolę mamy w życiu każdego młodego sportowca oraz jej udział w wejściu na szczyt. Działania maja podkreślić jak ważne w życiu każdego są mamy, o własnie im zawdzięczamy większość sukcesów. Kampania pokazuje różnych sportowców i ich historie.
– „Celem naszej firmy i marek, które tworzymy, jest poprawianie jakości życia osób, które z nich korzystają, każdego dnia” – mówi Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej w P&G. – „Podczas Igrzysk Olimpijskich, uwaga skupiona jest głównie na zawodnikach, to ich zmagania śledzą miliony fanów na całym świecie. My jednak wiemy, że za sukcesem każdego sportowca, każdego dziecka, stoi jego mama, jej zaangażowanie i poświęcenie. Dlatego w naszej kampanii to mamy są w centrum uwagi. Chcemy wyrazić podziw oraz wdzięczność dla każdej mamy na świecie i podkreślić, że z dumą je wspieramy” – dodaje.
Źródło: Wirtualne media