Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Maciej Henszel nowym rzecznikiem Kolejorza

Od lutego nowym rzecznikiem i szefem działu komunikacji oraz klubowych mediów Lecha Poznań będzie Maciej Henszel.

Od 25 lat pracował w mediach, przez ostatnie lata związany był z Przeglądem Sportowym. Na stanowisku zastąpi Łukasza Borowicza, który z końcem stycznia odchodzi z Kolejorza.

– “Jesteśmy bardzo zadowoleni, że do „drużyny” Kolejorza dołącza właśnie Maciej Henszel. Przez lata dał się poznać jako bardzo sprawny dziennikarz, cieszący się dużym szacunkiem zarówno wśród innych przedstawicieli mediów jak i kibiców Lecha Poznań. Nie da się również ukryć, że chociaż w swojej pracy zawsze był profesjonalistą to wszyscy wiedzą, że jest także wiernym kibicem Kolejorza” – mówi prezes Lecha Poznań Karol Klimczak. – “Co bardzo dla nas ważne zmiana w tak istotnym dla klubu obszarze jak komunikacja, klubowe media dokonuje się bardzo płynnie. Z końcem miesiąca żegnamy Łukasza Borowicza i wówczas jego obowiązki przejmuje Maciej Henszel” – dodaje prezes Kolejorza.

Maciej Henszel urodził się w 1979 roku, na Bułgarskiej po raz pierwszy pojawił się już pięć lat później, oczywiście w towarzystwie swojego taty.

“Rok czterdziestych urodzin to idealny moment na zmiany zawodowe” – mówi nowy rzecznik Kolejorza. – “Lechowi Poznań się nie odmawia, zwłaszcza jeśli można spełnić marzenie o pracy w klubie, któremu kibicuje się od dziecka. Zostawiam za sobą ponad ćwierćwiecze dziennikarskich doświadczeń i rozpoczynam nowy rozdział w życiu. Kolejorz pod względem komunikacji, klubowych mediów oraz pracy biura prasowego prezentuje bardzo wysoki poziom, stale rozwija się i na pewno wyznacza standardy, do których inni mogą tylko równać. Postaram się wraz z zespołem dołożyć swoją cegiełkę do tego, żeby pozostać na tej fali wznoszącej i aby każdy kibic miał poczucie, że jest świetnie poinformowany o tym, co dzieje się w Lechu.

Henszel pojawił się w świecie dziennikarskim już jako nastolatek. W pierwszej połowie lat 90-tych zbierał bezcenne doświadczenia w studenckim Radiu Afera, potem przez dekadę pracował w redakcji sportowej Gazety Wyborczej, a w ostatnich piętnastu latach w Przeglądzie Sportowym. Od blisko 20 lat ścisłe współpracował z Radiem Poznań (wcześniej Merkury). Od kilku lat prowadzi zajęcia z adeptami dziennikarstwa na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza

Najnowsze

Wojciech Sobierajski ambasadorem marki Garmin

Wojciech "Sobieraj" Sobierajski, trzykrotny medalista mistrzostw świata w biegach z przeszkodami, został ambasadorem marki Garmin -Jest ...

Całość ›
Raporty

Legia z koroną medialności

Choć Legia nie została piłkarskim mistrzem Polski, a w wirtualnych rozgrywkach Ekstraklasa Games została w finale pokonana przez ...

Całość ›

New Balance dedykuje Liverpoolowi buty

New Balance pokazał wyjątkową edycję swojego flagowego modelu 997H Wersja Liverpool FC została zaprezentowana przy okazji premiery ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›