Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LV BET z kampanią reklamową „Republika KUBY”

LV BET Zakłady Bukmacherskie rusza z nową, autorską kampanią Republika KUBY, która została oparta na motywie kubańskim.

Legalny bukmacher oferuje swoim graczom niezwykle atrakcyjną promocję i najwyższy bonus powitalny na polskim rynku bukmacherskim.
W najnowszym spocie promocyjnym wśród nasłonecznionych ulic Hawany ujrzymy podobizny zawodników Wisły Kraków, na czele z jej kapitanem Kubą Błaszczykowskim. LV BET w trakcie realizacji kampanii zdecydował się na aktywację umowy sponsoringowej z krakowskim klubem.
Kampania Republika KUBY została w pełni stworzona przez LV BET, a jej realizację przeprowadziło studio produkcyjne ARTCORE. Pierwsze spoty zostaną wyemitowane w kanałach o tematyce sportowej, na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Bukmacher zdecydował się na kampanię 360 ° – zauważymy ją podczas wydarzeń sportowych w całej Polsce.

Jedną z najważniejszych informacji jaka czeka na graczy, jest przygotowany przez LV BET nowy bonus powitalny, wprowadzany na rynek przy okazji startu kampanii. Wynosi on rekordowe 3333 złote.

– „Chcieliśmy przygotować dla naszych graczy coś specjalnego, tak aby oddając się sportowej rozrywce i kibicując ulubionym drużynom oraz zawodnikom, poczuli atmosferę prawdziwego święta pomimo wciąż towarzyszących nam wszystkim nastrojów związanych z pandemią. Dlatego wraz z kampanią zainicjowaliśmy nowy bonus dla naszych graczy oraz wiele innych aktywności. Jesteśmy przekonani, że tak szeroka, wielopoziomowa kampania zapewni prawdziwie kubański, gorący klimat sportowych wrażeń, nawet kiedy większość wydarzeń oglądamy w telewizji” – mówi Monika Płaczkowska, General Sponsorship and Marketing Manager w LV BET.

Jak dodała, prowadzona kampania powiązana jest także z realizowanymi przez firmę działaniami produktowymi, które pozwolą graczom na szybszą i łatwiejszą grę.

Kampania marketingowa Republika KUBY to początek innych działań planowanych przez LV BET nawiązujących do motywu przewodniego, w tym wielu konkursów i atrakcji dedykowanych graczom. Ich pierwszą odsłonę ujrzymy już we wrześniu.

Republice KUBY towarzyszą również inne promocje realizowane przez LV BET, w tym Ekstraklasa, Multikozak, czy Bezpieczny Kupon.

LV BET działa na polskim rynku od ponad trzech lat. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych. LV BET jest sponsorem głównym Wisły Kraków, a także oficjalnym bukmacherem Wisły Płock, Stali Mielec i Widzewa Łódź.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›