Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LV BET sponsorem Zagłębia Sosnowiec

Do grona ekstraklasowych klubów sponsorowanych przez markę LV BET Zakłady Bukmacherskie dołącza Zagłębie Sosnowiec.

Umowa została podpisana do czerwca 2022 roku. Współpraca obejmuje ekspozycję bukmachera w trakcie meczów domowych Zagłębia. Działania sponsorskie będą prowadzone również w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej klubu z Sosnowca.

– „Za każdym razem podkreślamy, że długofalowa współpraca wpisuje się w fundamentalne założenia strategiczne marki LV BET. Jako Oficjalny Sponsor Zagłębia Sosnowiec życzymy wielu sukcesów w rozpoczynającym się sezonie 2018/2019 najwyższej klasy rozgrywkowej. Tym bardziej, że sam jestem związany emocjonalnie z klubem, ponieważ urodziłem się w Sosnowcu i spędziłem na tym stadionie wiele dni w moim życiu.” – powiedział Rafał Wójtowicz, Prezes Zarządu LV BET Zakłady Bukmacherskie.

– „Bardzo się cieszymy, że dołączyliśmy do piłkarskiej rodziny LV BET. Liczymy, że blisko milionowy potencjał ludzki regionu Zagłębia Dąbrowskiego przełoży się na liczbę zawieranych zakładów przez naszych kibiców. Wierzymy, że współpraca przełoży się na zadowolenie obu stron i to dopiero początek szerszej współpracy.” – powiedział Marcin Jaroszewski, Prezes Zarządu Zagłębia Sosnowiec.

LV BET to dynamicznie rozwijająca się marka na rynku bukmacherskim angażująca się w rozwój różnych dyscyplin, wspierając m.in. Wisłę Kraków, Arkę Gdynia, Piasta Gliwice, Wisłę Płock, Garbarnię Kraków, Widzew Łódź czy CEV EUROVOLLEY POLAND 2017, a także serwis internetowy Łączy Nas Pasja.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›