fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LV BET sponsorem Zagłębia Sosnowiec

Do grona ekstraklasowych klubów sponsorowanych przez markę LV BET Zakłady Bukmacherskie dołącza Zagłębie Sosnowiec.

Umowa została podpisana do czerwca 2022 roku. Współpraca obejmuje ekspozycję bukmachera w trakcie meczów domowych Zagłębia. Działania sponsorskie będą prowadzone również w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej klubu z Sosnowca.

– „Za każdym razem podkreślamy, że długofalowa współpraca wpisuje się w fundamentalne założenia strategiczne marki LV BET. Jako Oficjalny Sponsor Zagłębia Sosnowiec życzymy wielu sukcesów w rozpoczynającym się sezonie 2018/2019 najwyższej klasy rozgrywkowej. Tym bardziej, że sam jestem związany emocjonalnie z klubem, ponieważ urodziłem się w Sosnowcu i spędziłem na tym stadionie wiele dni w moim życiu.” – powiedział Rafał Wójtowicz, Prezes Zarządu LV BET Zakłady Bukmacherskie.

– „Bardzo się cieszymy, że dołączyliśmy do piłkarskiej rodziny LV BET. Liczymy, że blisko milionowy potencjał ludzki regionu Zagłębia Dąbrowskiego przełoży się na liczbę zawieranych zakładów przez naszych kibiców. Wierzymy, że współpraca przełoży się na zadowolenie obu stron i to dopiero początek szerszej współpracy.” – powiedział Marcin Jaroszewski, Prezes Zarządu Zagłębia Sosnowiec.

LV BET to dynamicznie rozwijająca się marka na rynku bukmacherskim angażująca się w rozwój różnych dyscyplin, wspierając m.in. Wisłę Kraków, Arkę Gdynia, Piasta Gliwice, Wisłę Płock, Garbarnię Kraków, Widzew Łódź czy CEV EUROVOLLEY POLAND 2017, a także serwis internetowy Łączy Nas Pasja.

Najnowsze

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata

Polski bukmacher, marka STS przedłużyła umowę z Asseco Resovią Rzeszów, współpraca potrwa minimum dwa lata STS – największy ...

Całość ›
Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata.
#sponsoringsport #assecoresoviarzeszow #siatkowka https://t.co/3ZWJ6dWxp3

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf