Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LV BET oferuje zakłady dotyczące polskich twórców YouTube

LV BET jest firmą znaną z niestandardowych oraz odważnych działań. Bukmacher zaangażował się w sponsoring FAME MMA oraz przeprowadził kampanię reklamową z byłym Sekretarzem PZPN – Zdzisławem Kręciną. Kolejnym krokiem dla LV BET jest otwarcie się na rynek związany z treściami wideo na YouTube oraz twórców internetowych produkujących treści w ramach tego serwisu.

Zainteresowanie tego typu zakładami w szczególności zwróci uwagę fanów polskiej sceny YouTube. W proponowanych przez bukmachera zakładach nie brakuje głośnych nazwisk, największych twórców internetowych. Bukmacher za każdą postawioną złotówkę na to, że dowolny film na kanale ADBUSTER przekroczy 1 milion wyświetleń w grudniu 2019 płaci 50 złotych, z kolei za brak filmów z serii Blok Ekipy, aż 50 złotych.

Poza zdarzeniami ogólnymi, w ofercie LV BET, nie brakuje także tych bardziej szczegółowych. Czy piosenka Disco Marka (pseudonim sceniczny lorda Kruszwila) „Zostań moją kotką” przekroczy 20 mln wyświetleń? Czy ktoś z członków ekipy Friza odejdzie z niej i dołączy do Team X? W oferowanych zdarzeniach nie zabraknie także rynków dotyczących przekroczenia progów subskrypcji przez wybranych twórców.

Bukmacher, jako jeden z niewielu podmiotów w Polsce, stara się być mocno otwarty na rynek mediów społecznościowych, oferując coraz to nowsze możliwości oraz dopasowując swoją ofertę do wymagań społeczności internetowej.

LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych. LV BET jest sponsorem głównym Wisły Kraków, Arki Gdynia, Zagłębia Sosnowiec, koszykarskiego Śląska Wrocław oraz Victorii Londyn, a także oficjalnym bukmacherem Wisły Płock, Stali Mielec i Widzewa Łódź. Ponadto zaangażował się w sponsoring polskiej transmisji rozgrywek CS:GO Esport Championship Series.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›