Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LV BET gra razem z Victorią Londyn

Firma LV BET jako międzynarodowa marka, działająca między innymi na rynku polskim oraz angielskim postanowiła zaangażować się we współpracę z Victorią Londyn – klubem grającym na jedenastym poziomie rozgrywkowym w Anglii, w całości składającym się z Polaków, od sztabu szkoleniowego po zawodników.

Victoria to klub założony w 2016 roku i rozwijający się niezywkle dynamicznie, który tworzy zaplecze dla wyższych lig angielskich oraz możliwość gry dla utalentowanych polskich zawodników na szczeblu seniorskim. Projekt, który w przyszłości może mieć wpływ na niejedną piłkarską karierę prowadzony jest przez pasjonatów z doświadczeniem. Ma to ogromny wpływ na jakość prezentowanego przez nich futbolu – przez ekspertów chwaleni są za niespotykane na tym poziomie rozgrywek zorganizowanie taktyczne.

– “Jesteśmy bardzo zadowoleni i dumni, że taka firma jak LV BET postanowiła nas wesprzeć. Mamy nadzieję, że jako klub polonijny pomożemy wypromować markę na Wyspach Brytyjskich. Wiążemy z tą współpracą duże nadzieje i jesteśmy przekonani, że będzie ona owocna dla obu stron.” – stwierdził Tomasz Słowiak, Prezes Victorii Londyn.

– “W LV BET wiemy jak niesamowite rzeczy można osiągnąć ciężką pracą zespołową. Podobnie jak Victoria zaczynaliśmy od kilkuosobowego zespołu i ambitnego marzenia. Choć wywodzimy się z Polski to w naszym zespole mamy osoby z całego świata przy szczególnym powiązaniu z Wielką Brytanią. Dlatego też naturalnym ruchem była decyzja o sponsorowaniu Victorii Londyn. Dołożymy wszelkich starań, aby klub stał się częścią jednego z najbardziej ekscytujących miast na świecie i zaktywizował jak największą grupę Polaków w stolicy Wielkiej Brytanii.” – powiedział Adrian Sidowski, dyrektor generalny w LV BET.

LV BET regularnie angażuje się sponsoringowo na rynkach, na których prowadzi działalność. W Polsce są to m.in. kluby piłkarskiej Ekstraklasy z krakowską Wisłą na czele, której firma jest sponsorem głównym. W Niemczech natomiast LV BET związał się z hokejową reprezentacją kraju.

Zgodnie z zapisami wynikającymi z umowy logotyp LV BET pojawi się na koszulkach meczowych oraz w materiałach reklamowych umieszczonych na obiekcie, na którym Victoria będzie rozgrywać swoje spotkania. Współpraca obejmie również media społecznościowe klubu.

Najnowsze

Wojciech Sobierajski ambasadorem marki Garmin

Wojciech "Sobieraj" Sobierajski, trzykrotny medalista mistrzostw świata w biegach z przeszkodami, został ambasadorem marki Garmin -Jest ...

Całość ›
Raporty

Legia z koroną medialności

Choć Legia nie została piłkarskim mistrzem Polski, a w wirtualnych rozgrywkach Ekstraklasa Games została w finale pokonana przez ...

Całość ›

New Balance dedykuje Liverpoolowi buty

New Balance pokazał wyjątkową edycję swojego flagowego modelu 997H Wersja Liverpool FC została zaprezentowana przy okazji premiery ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›