Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Luxiona Poland pierwszym sponsorem tytularnym futsalistów AZS UMCS Lublin

Firma Luxiona Poland S.A. została pierwszym w historii sponsorem tytularnym zespołu futsalowego AZS UMCS Lublin. W piątek (11 września) w Rektoracie UMCS odbyła się konferencja prasowa, podczas której poinformowano o tym fakcie.

Obecni na spotkaniu byli: Rektor UMCS, prof. dr hab. Radosław Dobrowolski, Zastępca Prezydenta ds. Kultury, Sportu i Partycypacji ‒ Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, Dyrektor Sprzedaży na Polskę, Europę Północną i Wschodnią ‒ Rafał Mroczek (Luxiona), Regionalny Dyrektor Sprzedaży Luxiona Poland S.A. ‒ Łukasz Świć, Prezes AZS UMCS Lublin ‒ Rafał Walczyk, Dyrektor Sportowy drużyny futsalistów AZS UMCS Lublin ‒ Artur Banasik.

Jako pierwszy zabrał głos gospodarz konferencji, Rektor UMCS ‒ prof. dr hab. Radosław Dobrowolski: – “Chciałem serdecznie podziękować za tę deklarację wsparcia sponsorskiego sekcji futsalowej AZS UMCS Lublin. Jest to wydarzenie szczególne, spektakularne, nie mające miejsca w latach poprzednich. Mam nadzieję, że to dobry prognostyk na to, żeby wsparcie naszych sekcji sportowych przez podmioty zewnętrzne stawało się już standardem. Chcę zwrócić uwagę, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej od kilku co najmniej lat mocno poza sferą dydaktyczną wspiera sport akademicki czy kulturę akademicką. Myślę, że ta deklaracja wsparcia sekcji futsalu wynika z dostrzeżenia działań czynionych w sferze promocyjnej, stawiania na sport akademicki. Cieszę się, że otwieramy tym samym nowy etap rozwoju akademickiego oraz umacniamy jego rangę w szeroko rozumianej działalności studenckiej. Dodam, że rozmawialiśmy o tym, aby współpraca między firmą Luxiona Poland a Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w najbliższym czasie się rozszerzała też na inne sfery: te związane z nauką, badaniami czy to działalnością dydaktyczną. Kilka pomysłów w tym względzie już zdążyliśmy zasygnalizować. Mam nadzieję, że będą one przedmiotem dalszego rozwoju. Jeszcze raz serdecznie dziękuję.”

Po Rektorze usłyszeliśmy kilka słów od przedstawicieli firmy Luxiona. – “Tak jak Pan Rektor wspominał, rozmawialiśmy wcześniej. I ta rozmowa zeszła z tych biznesowych na takie bardziej ideologiczne, przyziemne sprawy, które nie są nam obce. Nasza firma produkuje oprawy oświetleniowe. Jesteśmy dużym międzynarodowym koncernem rodem z Hiszpanii, natomiast w Polsce mamy bardzo silne struktury. Osiągnęliśmy duży sukces: jesteśmy jedną z największych firm oświetleniowych na rynku polskim i nie tylko. Jesteśmy dobrzy w rozwijaniu firmy, zarabianiu pieniędzy, ale cieszymy się, że możemy zrobić coś innego, ciekawego. Wierzymy, że ludzie, którzy mają pasję potrzebują takiego wsparcia jak nasze. Takiego typowego sponsoringu, bo dzięki temu oni mogą cieszyć się swoją pasją. Razem z Panem Rektorem mamy wiele ciekawych pomysłów na przyszłość, dotyczących nie tylko edukacji, ale też oszczędności na prądzie czy kwestiach związanych ze środowiskiem. Jesteśmy dużym graczem na rynku i wiele możemy zaoferować naszym partnerom, ale chcielibyśmy wyjść szerzej, do środowisk akademickich z edukacją. W jakim kierunku się rozwijać, jak oszczędzać prąd. Dziękujemy, że możemy w jakiś sposób tu zaistnieć. Mamy nadzieję, że ta współpraca będzie się rozwijać ‒ mówił Rafał Mroczek (Dyrektor Sprzedaży na Polskę, Europę Północną i Wschodnią).”

– “Jeśli mam coś dodać, to chciałbym podziękować Panu Rektorowi oraz Pani Prezydent za wsparcie i zaangażowanie, ale szczególnie chcę podziękować całemu zespołowi Klubu Uczelnianego AZS UMCS Lublin oraz Prezesowi Rafałowi Walczykowi ze względu na świetnie przygotowaną ofertę. To nie jest tak, że znaleźliśmy się tu przez przypadek. Nasza firma po prostu trafiła na bardzo dobrą, przemyślaną i spójną ofertę. Jesteśmy zadowoleni, że zdecydowaliśmy się ją podpisać. Cieszymy się także, że uczelnia nam zaufała. Zostaliśmy sprawdzeni jako wiarygodny partner i tego zaufania nie zawiedziemy” ‒ dodał Łukasz Świć (Regionalny Dyrektor Sprzedaży).

Zadowolenia z faktu dołączenia Luxiony do grona przyjaciół sportu nie kryła Zastępca Prezydenta Miasta Lublin ds. Kultury, Sportu i Partycypacji ‒ Beata Stepaniuk-Kuśmierzak. – “To bardzo ważny i kolejny dobry dzień dla środowiska sportowego. Ogromne podziękowania, bo do grona przyjaciół sportu dołączają kolejne osoby. Kolejny podmiot, który wspólnie z min. Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej, Miastem Lublin, Województwem Lubelskim wspólnie będzie dbał o siłę kolejnej drużyny z naszego miasta. W imieniu Miasta Lublin chcę podziękować, że będziemy mogli budować wielopłaszczyznowy, ale dzięki temu stabilny model finansowania dla lubelskiego sportu. Z pełnym przekonaniem gratuluję, bo trafili Państwo do grona osób, które kochają sport i to co robią, robią z pełną pasją i zaangażowaniem. Mam nadzieję, że coraz więcej podmiotów będzie dołączało do tego grona i podąży Państwa śladem.”

Rangę wydarzenia podkreślał też Prezes AZS UMCS Lublin, Rafał Walczyk: – “W imieniu Klubu Uczelnianego AZS UMCS Lublin chciałbym ogromnie podziękować przedstawicielom firmy Luxiona za okazane zaufanie dla naszego klubu. Nie ukrywam, że ta dzisiaj rozpoczynająca się współpraca to pokłosie wielu lat działań całego naszego zespołu AZS UMCS, akurat w tym momencie na czele ze mną. Dlatego w imieniu całej społeczności uczelnianej jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję. Słowa podziękowania kieruje również w stronę Pana Rektora, dzięki któremu mamy możliwość tworzenia bardzo silnego i stabilnego ośrodka akademickiego i sportowego, który jest zauważalny nie tylko w regionie, ale też w całym kraju. Na ręce Pani Prezydent Beaty Stepaniuk-Kuśmierzak chciałbym również złożyć podziękowania dla całego Miasta Lublin, które jest naszym partnerem strategicznym. Dzięki któremu mamy możliwość rozwijania sportu. Na pewno wsparcie firmy Luxiona przyczyni się do tego, by kolejna sekcja AZS UMCS Lublin weszła na wyższy poziom sportowy. Liczę, że wynikiem tego w niedalekiej przyszłości będzie gra w najwyższej klasie rozgrywkowej w kraju. Mam nadzieję, że ta współpraca cały czas będzie rozwijana.”

Najnowsze

AquaVia partnerem Warty

Jest naturalnie alkaliczna, ma bardzo wysokie naturalne pH 9,4 i wyjątkowy smak – oto AquaVia, woda źródlana, którą w tym sezonie ...

Całość ›

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową pod nazwą "WiedzaJestWcenie" Spoty będą emitowane przez ...

Całość ›

Handbud na dłużej z Jagiellonią

HANBUD i Jagiellonia Białystok przedłużyły umowę o współpracy Firma z Bielska Podlaskiego pozostanie Sponsorem Premium klubu do ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

AquaVia partnerem Warty.

#sponsoringsport #wartapoznan #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/aquavia-partnerem-warty/

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet .
#sponsoringsport #totalbet #kampania https://sponsoringsport.pl/wiedzajestwcenie-kampania-telewizyjna-totalbet/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.