Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Łukasz Podolski gra razem z Totolotkiem

Łukasz Podolski będzie twarzą jednego z najstarszych i najbardziej znanych polskich bukmacherów – Totolotka, który kilka miesięcy temu stał się częścią niemieckiej grupy Gauselmann.

Były piłkarz Bayernu, FC Koln, Arsenalu, czy Galatasaray na razie nie pojawi się na boiskach Ekstraklasy, ale będzie w Polsce gościć w bardzo widoczny sposób. Jako ambasador pojawi się w działaniach marketingowych Totolotka w Internecie oraz w naziemnych punktach sprzedaży zakładów bukmacherskich.

Oba te kanały są równie ważne dla Totolotka, a współpraca z utytułowanym reprezentantem Niemiec, polskiego pochodzenia ma być kontynuacją promowania rozwiązań, które w myśl hasła “Twój Bukmacher” zapewniają graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.

Łukasz Podolski jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata. Obie firmy w logotypie mają słoneczny znak grupy Gauselmann.

– “Rozpoczynamy współpracę ze sprawdzonym i zaangażowanym partnerem, którego sukcesy sportowe będą dla nas inspiracją i motorem napędowym. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że Łukasz ma wśród naszej grupy docelowej niesamowicie rozpoznawalną twarz i nazwisko, a przy tym budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia” – mówi Mariusz Rzeczkowski, Dyrektor Marketingu w Totolotku.

Totolotek dokonał w ostatnim czasie rewolucyjnych zmian w systemach sprzedaży, w tym stawiając na najlepszą na rynku ofertę zakładów na żywo. Trwa także zmiana oblicza punktów sprzedaży w których klienci mogą korzystać z prostych w obsłudze terminali samoobsługowych. Kolejne placówki przechodzą remonty, które całkowicie zmieniają ich oblicze na rzecz miejsc nowoczesnych i przyjaznych klientom.

Bukmacher jest także sponsorem tytularnym rozgrywek o Totolotek Puchar Polski. – “Współpraca z Łukaszem Podolskim jest znakomitym uzupełnieniem i wsparciem dla procesu, który cały czas przechodzimy, udoskonalając nasze produkty i walcząc o rozwijający się i coraz bardziej konkurencyjny rynek” – mówi Łukasz Seweryniak, COO Totolotek SA.

Najnowsze

Bricoman na dłużej z Widzewem

Dobra współpraca oraz wspólne dążenie do budowania społeczności to powody, dla których Bricoman Łódź przedłużył umowę ...

Całość ›

Nowa identyfikacja wizualna Chrobrego Głogów S.A.

Spółka Chrobry Głogów wprowadziła nową identyfikacją wizualną Nowy logotyp została spółka zajmująca się stadionem oraz klubem ...

Całość ›

Noho Investment sponsorem Garbarni

Firma Noho Investment została sponsorem Garbarni Kraków i będzie wspierać Klub przez najbliższy rok Umowa przewiduje także ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page