Łukasz Podolski gra razem z Totolotkiem
Łukasz Podolski będzie twarzą jednego z najstarszych i najbardziej znanych polskich bukmacherów – Totolotka, który kilka miesięcy temu stał się częścią niemieckiej grupy Gauselmann.
Były piłkarz Bayernu, FC Koln, Arsenalu, czy Galatasaray na razie nie pojawi się na boiskach Ekstraklasy, ale będzie w Polsce gościć w bardzo widoczny sposób. Jako ambasador pojawi się w działaniach marketingowych Totolotka w Internecie oraz w naziemnych punktach sprzedaży zakładów bukmacherskich.
Oba te kanały są równie ważne dla Totolotka, a współpraca z utytułowanym reprezentantem Niemiec, polskiego pochodzenia ma być kontynuacją promowania rozwiązań, które w myśl hasła “Twój Bukmacher” zapewniają graczom wygodne, szybkie i legalne zawieranie zakładów niezależnie czy korzystają z urządzenia mobilnego, komputera, czy terminali samoobsługowych w punktach stacjonarnych.
Łukasz Podolski jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata. Obie firmy w logotypie mają słoneczny znak grupy Gauselmann.
– „Rozpoczynamy współpracę ze sprawdzonym i zaangażowanym partnerem, którego sukcesy sportowe będą dla nas inspiracją i motorem napędowym. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że Łukasz ma wśród naszej grupy docelowej niesamowicie rozpoznawalną twarz i nazwisko, a przy tym budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia” – mówi Mariusz Rzeczkowski, Dyrektor Marketingu w Totolotku.
Totolotek dokonał w ostatnim czasie rewolucyjnych zmian w systemach sprzedaży, w tym stawiając na najlepszą na rynku ofertę zakładów na żywo. Trwa także zmiana oblicza punktów sprzedaży w których klienci mogą korzystać z prostych w obsłudze terminali samoobsługowych. Kolejne placówki przechodzą remonty, które całkowicie zmieniają ich oblicze na rzecz miejsc nowoczesnych i przyjaznych klientom.
Bukmacher jest także sponsorem tytularnym rozgrywek o Totolotek Puchar Polski. – „Współpraca z Łukaszem Podolskim jest znakomitym uzupełnieniem i wsparciem dla procesu, który cały czas przechodzimy, udoskonalając nasze produkty i walcząc o rozwijający się i coraz bardziej konkurencyjny rynek” – mówi Łukasz Seweryniak, COO Totolotek SA.