Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Łukasz Borowicz kończy współpracę z Lechem

Z końcem stycznia, po sześciu latach pracy, z Lecha Poznań odchodzi Łukasz Borowicz, Rzecznik Prasowy klubu z Bułgarskiej.

Pełnił funkcję rzecznika prasowego, szefa działu komunikacji, a także odpowiadał za funkcjonowanie klubowych mediów. Przenosi się do grupy OLX, należącej do koncernu medialnego Naspers, w której obejmie stanowisko PR managera serwisu Otomoto.

– „Odejście Łukasza, Boro, jak chyba wszyscy w Lechu mówimy, to z jednej strony pewna zadra. Przeszliśmy razem długą drogę – 6 lat. Łukasz w tym czasie wiele się nauczył i bardzo rozwinął. Ostatnie lata to poziom komunikacji i mediów klubowych, o który nam chodziło. I teraz właśnie Łukasz odchodzi. Z drugiej strony ta jakość funkcjonowania komunikacji Lecha, jakość Lech TV i pozostałych mediów klubowych, była dostrzegana i bardzo chwalona przez fachowców, wyróżniana nagrodami. Dlatego towarzyszy nam smutek, ale także satysfakcja, że kolejna osoba z Lecha, szukając nowych wyzwań znajduje uznanie na rynku, tym razem w barwach światowego giganta i ogólnopolskiego lidera w swojej branży. Dziękujemy Boro i powodzenia” – mówi prezes Lecha Poznań Karol Klimczak.

– „Kończy się chyba najważniejszy z dotychczasowych etapów mojego życia, w trakcie którego wszyscy bardzo wiele przeżyliśmy i doświadczyliśmy każdej możliwej emocji, jakie oferuje piłka. Trudno taki szmat czasu podsumować w kilku słowach, ale z tego miejsca chciałbym wszystkim podziękować i za zaufanie, i za współpracę, i za niekończące się dyskusje o tym jaki Lech jest, i jaki powinien być. Udało się stworzyć zespól ludzi, których praca jest doceniana i to jest także mój sukces. Udało się również wprowadzić istotne zmiany w klubowych mediach, a ich efekty widać coraz lepiej. Przede mną nowe wyzwania, ale na Bułgarskiej na pewno mnie nie zabraknie” – mówi Łukasz Borowicz

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›