Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LTE Sponsorem Elitarnym Wybrzeża

Grono sponsorów GKŻ Wybrzeże powiększyło się o nowego partnera, pierwszym w historii Klubu 200 sponsorem elitarnym została firma LTE Polska. Umowa została zawarta do końca sezonu 2018.

LTE Polska jest jedną z dziewięciu spółek LTE Group, zlokalizowaną w Gdyni. To przewoźnik kolejowy, posiadający licencję, uprawniającą do realizacji towarowych przewozów kolejowych w Polsce. Przynależność do grupy międzynarodowej gwarantuje firmie sprzyjające warunki nie tylko do organizacji transportu krajowego, ale również ponadgranicznego w całej Europie Środkowej i Zachodniej. Przewoźnik działa kompleksowo, szybko i niezawodnie, gwarantując najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa i jakości. A wszystko to dzieje się na torach, z wykorzystaniem kolei – alternatywy transportowej, przyjaznej dla środowiska.

Od początku 2017 roku firma związała się ze sportem żużlowym w Gdańsku, kiedy objęła indywidualnym sponsoringiem młodzieżowca Zdunek Wybrzeże Gdańsk, Dominika Kossakowskiego. Kolejnym krokiem we współpracy obu podmiotów jest właśnie zwarta umowa współpracy. – „Przede wszystkim nasza firma chce promować lokalne talenty, ułatwiając im start ku wielkim karierom. Ponadto jesteśmy przekonani o istocie społecznych funkcji sportu jako takiego – zdrowotnej, kulturowej czy edukacyjnej” – mówi prezes LTE POLSKA, Arthur Kaldynski – „Dodatkowo można dostrzec pewne analogie między transportem kolejowym a żużlem. To szybkość, dbałość o bezpieczeństwo przejazdu oraz dążenie do udoskonalania sprzętu.”

Okazuje się, że jedną z przyczyn współpracy jest również sympatia, jaką pracownicy darzą sport żużlowy. – „Pracownicy naszej firmy interesują się poczynaniami zawodników GKŻ Wybrzeża i wspólnie chodzą na mecze. To z kolei przekłada się na pozytywną atmosferę pracy i dobre stosunki interpersonalne między zatrudnionymi w firmie” – kontynuuje Prezes nowego sponsora gdańskiego klubu. Zawarcie długofalowej współpracy z LTE Polska to znakomita wiadomość dla gdańskiego klubu w kontekście walki o awans do PGE Ekstraligi i budowy solidnej drużyny na kolejny sezon. Co ciekawe nowy sponsor nie stawia gdańszczanom ultimatum w kontekście walki o awans – „Oczywiście bylibyśmy bardzo zadowoleni, gdyby klub awansował do PGE Ekstraligi, jednak nie jest to dla nas priorytetem. Najważniejsza jest dla nas stabilność finansowa GKŻ Wybrzeże oraz stworzenie dogodnych warunków rozwoju dla młodych żużlowców poprzez zapewnienie profesjonalnej kadry szkoleniowej oraz dostępu do najnowszych, technicznych rozwiązań sportowych” – zakończył Arthur Kaldynski.

Źródło: Wybrzeże Gdańsk

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›