Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LSports przejmuje STATSCORE

Wiodący globalny dostawca danych sportowych i usług – firma LSports – przejmuje STATSCORE. Wzmacnia tym samym swoje możliwości dzięki w pełni rozwiniętemu centrum, które agreguje dane dotyczące ponad 30 różnych dyscyplin sportowych.

Akwizycja zapewni przewagę konkurencyjną wszystkim obecnym i przyszłym partnerom LSports.
Ogłoszone 14 listopada 2022 roku przejęcie STATSCORE jest szacowane na kwotę rzędu milionów euro. To pierwsza akwizycja w Europie w wykonaniu izraelskiej firmy, będąca elementem strategii ekspansji LSports na nowe rynki takie jak Stany Zjednoczone, Ameryka Łacińska i Azja.

– „Mamy pełne zaufanie do produktów STATSCORE i pracowników firmy. Chcemy tworzyć głęboko jakościowe treści w oparciu o technologię. Wierzę, że przejęcie STATSCORE doprowadzi nas na nowe wyżyny, pozwoli stworzyć kolejne produkty B2B, otworzy możliwości w zakresie personalizacji i narzędzi do walidacji, które podniosą poziom dokładności dostarczanych przez nas danych do 100%. Naszym celem jest podwójny wzrost we wszystkich aspektach funkcjonowania firmy w bardzo krótkim czasie” – mówi Dotan Lazar, CEO LSports.

Przejęcie STATSCORE, dostawcy danych sportowych dla biznesu, doprowadzi do rozszerzenia portfolio produktów LSports. Pozwoli na tworzenie tak unikatowych i spersonalizowanych treści po raz pierwszy w historii firmy. Akwizycja zagwarantuje klientom firmy szerokie portfolio danych – począwszy od tych dotyczących poszczególnych meczów aż po zagregowane statystyki na temat zawodników i drużyn.

„Połączenie sił LSports i STATSCORE to naturalny ruch. Wydawało nam się to kwestią czasu, ponieważ od bardzo dawna jesteśmy partnerami odnoszącymi wspólne sukcesy. Podobne wizje, a jednocześnie różne podejścia do produktów i zbierania danych, czyniły każdą z firm wyjątkową. Po połączeniu ten wielki potencjał wynikający z synergii zostanie uwolniony. Jesteśmy absolutnie podekscytowani wspólną przyszłością. Jestem przekonany, że pierwsze imponujące efekty pojawią się szybciej niż ktokolwiek może przypuszczać” – wskazuje Dariusz Łęczyński, COO STATSCORE.

Współpraca LSports z firmami bukmacherskimi na całym świecie pozwala oferować atrakcyjne oferty dla tysięcy klientów, oparte na kompleksowych danych uzyskiwanych w czasie rzeczywistym. Przejęcie STATSCORE wpisuje się w strategię LSports bazującą na wykorzystaniu danych sportowych i oferowaniu klientom skrojonego na miarę, najlepiej dopasowanego pakietu danych sportowych.

Zdaniem przedstawicieli LSports i STATSCORE obie firmy mają wspólny cel – tchnięcie życia w najbardziej innowacyjne na świecie produkty sportowe oparte na danych. Z ponad 250 pracownikami zatrudnionymi w obu firmach to możliwe do osiągnięcia.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›