Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lowlanders z Żubrem

Jeden z czołowych klubów futbolu amerykańskiego w naszym kraju – Lowlanders Białystok pozyskał nowego sponsora, została nim marka piwa Żubr. 

– „Nasze stado rośnie w siłę! Do grona sponsorów dołącza marka Żubr i jesteśmy niezmiernie dumni, że to kolejna firma, która doceniła nasz rozwój w ostatnich latach. Dziękujemy za zaufanie!” – można przeczytać na temat współpracy na profilu Facebook klubu.

Do współpracy odniósł się również Prezes Lowlanders – „Na tę chwilę mamy bardzo dobrego trenera głównego z USA, któremu będą pomagać polscy szkoleniowcy. Jest ambitna grupa wychowanków, którzy wchodzą powoli do seniorskiej rywalizacji, także taki sponsor jak Żubr, daje nam jeszcze większe poczucie stabilności organizacyjnej i finansowej. Żubr jako nasz partner to nowa energia w drużynie. Szczególnie, że tak łatwo nam się z nim utożsamić, w końcu sami o sobie mówimy, że jesteśmy żubrami!” – powiedział Piotr Morko.

– „Źródło Żubra bije na Podlasiu i dlatego tak istotne dla nas są działania realizowane w mateczniku Króla Puszczy. Wspieramy Białowieski Park Narodowy, chronimy zwierzęta zamieszkujące Puszczę, inwestujemy w rozwój Browaru Dojlidy i co roku organizujemy dla mieszkańców Podlasia specjalne wydarzenie – Urodziny Żubra. Teraz wchodzimy w sponsoring drużyny, która jest dumą mieszkańców regionu” – komentuje Radosław Czapczyk, senior brand manager Żubra.

Warto podkreślić, że współpraca jest spójna w szczególności pod względem wizerunkowym. Zarówno marka piwa jak i klub w swojej identyfikacji wykorzystuje Żubra a także kojarzone jest z Białymstokiem ze względu na główny obszar swojego działania.

Article

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›