Lowlanders z Żubrem
Jeden z czołowych klubów futbolu amerykańskiego w naszym kraju – Lowlanders Białystok pozyskał nowego sponsora, została nim marka piwa Żubr.
– „Nasze stado rośnie w siłę! Do grona sponsorów dołącza marka Żubr i jesteśmy niezmiernie dumni, że to kolejna firma, która doceniła nasz rozwój w ostatnich latach. Dziękujemy za zaufanie!” – można przeczytać na temat współpracy na profilu Facebook klubu.
Do współpracy odniósł się również Prezes Lowlanders – „Na tę chwilę mamy bardzo dobrego trenera głównego z USA, któremu będą pomagać polscy szkoleniowcy. Jest ambitna grupa wychowanków, którzy wchodzą powoli do seniorskiej rywalizacji, także taki sponsor jak Żubr, daje nam jeszcze większe poczucie stabilności organizacyjnej i finansowej. Żubr jako nasz partner to nowa energia w drużynie. Szczególnie, że tak łatwo nam się z nim utożsamić, w końcu sami o sobie mówimy, że jesteśmy żubrami!” – powiedział Piotr Morko.
– „Źródło Żubra bije na Podlasiu i dlatego tak istotne dla nas są działania realizowane w mateczniku Króla Puszczy. Wspieramy Białowieski Park Narodowy, chronimy zwierzęta zamieszkujące Puszczę, inwestujemy w rozwój Browaru Dojlidy i co roku organizujemy dla mieszkańców Podlasia specjalne wydarzenie – Urodziny Żubra. Teraz wchodzimy w sponsoring drużyny, która jest dumą mieszkańców regionu” – komentuje Radosław Czapczyk, senior brand manager Żubra.
Warto podkreślić, że współpraca jest spójna w szczególności pod względem wizerunkowym. Zarówno marka piwa jak i klub w swojej identyfikacji wykorzystuje Żubra a także kojarzone jest z Białymstokiem ze względu na główny obszar swojego działania.