fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lowlanders Białystok pojadą Oplem

Klub futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok zyskał nowego sponsora, którym został salon Oplem – Top Auto.

Tydzień przed meczem 13. kolejki Ligi Futbolu Amerykańskiego Seahawks Gdynia – Lowlanders Białystok, 10 czerwca odbył się bieg sztafetowy Electrum Ekiden. Pierwszy raz wzięli w nim udział także zawodnicy Lowlanders Białystok, którzy biegli pod szyldem TOP AUTO Lowlanders.

Nie było to przypadkowe połączenie, można wręcz stwierdzić, że było to oficjalne rozpoczęcie współpracy sponsoringowej pomiędzy firmą TOP AUTO, a drużyną futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok. Dołączyli oni zatem do dotychczasowych sponsorów – marek Wschodzący Białystok oraz Miły Burger.

– “TOP AUTO znane jest z aktywnego zaangażowania w sport. Nasza firma od 3 lat mocno angażuje się w imprezy biegowe organizowane przez Fundację Białystok Biega. Oprócz strony sponsorskiej wystawiamy coraz więcej zawodników reprezentujących nas w bezpośredniej rywalizacji. Pod naszym sztandarem skupiamy nie tylko pracowników firmy, ale i lokalne środowiska sportowe. W tym roku w sztafecie Electrum Ekiden TOP AUTO reprezentowały drużyny CrossFit Białystok i Lowlanders Białystok. Wspólny start w Ekidenie to dla TOP AUTO i Lowlandersów dopiero początek dalszej współpracy. Zależy nam na tym, aby wspierać nie tylko dobrze znane imprezy masowe, ale również promować sporty alternatywne, a do takich na pewno można zaliczyć futbol amerykański.” – mówi Tomasz Anikiej Dyrektor ds. Sprzedaży marki Opel

– “W tym roku rozmawialiśmy i wciąż rozmawiamy z wieloma firmami odnośnie sponsoringu czy też współpracy partnerskiej. Każda firma analizuje bardzo dokładnie nas jako drużynę, jakie mamy wyniki, co robimy poza futbolem czy też w jaki sposób prowadzimy komunikację marketingową. Jesteśmy cierpliwi i robimy swoje. Na pewno cieszy to, że widać już pierwsze efekty naszej pracy i dzięki zaangażowaniu takich firm jak TOP AUTO zbudujemy silną i stabilną finansowo drużynę.” – mówi Piotr Morko, prezes Lowlanders Białystok

Do końca sezonu zostało już niewiele meczów jeśli chodzi o seniorską drużynę. Ostatni mecz domowy Lowlanders zagrają w Białymstoku 14 lipca. Stawką meczu będzie awans do finału Ligi Futbolu Amerykańskiego, który zostanie rozegrany 21 lipca na Stadionie Olimpijskim we Wrocławiu. Na jesień swoje zmagania rozpoczną juniorzy, także będzie jeszcze niejedna okazja, by firmy mogły zaskoczyć kibiców swoimi działaniami.

– “Mimo tego, iż sport gromadzi coraz więcej fanów, a drużyna coraz więcej sukcesów na koncie, wierzymy, że z naszym wsparciem uda nam się wypromować drużynę Lowlanders na wielką białostocką markę.” – kończy Tomasz Anikiej

– “Dziękujemy firmie TOP AUTO oraz osobom decyzyjnym w firmie za zaufanie i wiarę w nasz projekt. Mam nadzieję, że to początek owocnej współpracy i zrobimy wszystko, by tak się właśnie stało.” – mówi na koniec prezes białostockiej drużyny.

Firma TOP AUTO to autoryzowany Dealer marki Opel oraz Isuzu oraz autoryzowany serwis Saab, Skoda, Chevrolet oraz Volkswagen Samochody Użytkowe. TOP AUTO wchodzi w skład największej na Podlasiu Grupy Motoryzacyjnej Konsorcjum Arefiew.

Drużyna Lowlanders Białystok zajęła 2 miejsce po rundzie zasadniczej Ligi Futbolu Amerykańskiego i przygotowuje się do meczu półfinałowego, który zostanie rozegrany 14 lipca w Białymstoku o godzinie 13.00

Najnowsze

Bartosz Król nowym rzecznikiem Łódzkiego Klubu Sportowego

Bartosz Król to nowy Rzecznik Prasowy ŁKS-u, w przeszłości miał już okazję pracować w klubie Nowy rzecznik pochodzi z Łodzi i ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›

ENEL-MED partnerem medycznym EBL I EBLK

ENEL-MED obejmie opieką medyczną zawodników i zawodniczki najwyższych klas rozgrywkowych w koszykówce: Energa Basket Ligi i Energa ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Bartosz Król nowym rzecznikiem Łódzkiego Klubu Sportowego.
#sponsoringsport #lks #pilkanozna https://t.co/4QcLcem8yW

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/aIFDCYq64Y