Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LOTTO wspiera triathlon energy i duathlon energy

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO został partnerem tytularnym cyklów Triathlon Energy i Duathlon Energy.

Sezon triathlonowy zbliża się wielkimi krokami. Zawodnicy, zarówno profesjonaliści jak i amatorzy szlifują formę na licznych obozach sportowych w cieplejszych krajach niż Polska. Ci, którzy nie mogli sobie pozwolić na wyjazdy trenują na pływalniach, pod dachem w domu na trenażerach czy biegają nawet w mróz na dworze. A wszystko, po to, aby wypaść jak najlepiej w trakcie sezonu. Do tego szykują się także organizatorzy imprez sportowych. Szybko rozwijający się cykl imprez triathlonowych w Polsce, Triathlon Energy pozyskał partnera tytularnego.

– „Cieszymy się, że w trzecim roku naszej działalności, kiedy z triathlonem zawitamy aż do sześciu miast w Polsce wspierać nas będzie marka LOTTO” – zdradza Adam Greczyło, współwłaściciel marki Energy Events, organizatora imprez Triathlon Energy i Duathlon Energy. – „Od samego początku stawialiśmy na wysoki poziom organizacji. Do tej pory doceniali to zawodnicy, których z roku na rok startowała na naszych imprezach coraz więcej. Teraz zaproszenie do współpracy przyjęła także firma, która w kodzie DNA, podobnie jak my, ma zapisany sport. I to jest bardzo dobra wiadomość.”

– „Nasze wsparcie dla sportu jest wielopłaszczyznowe. Jesteśmy obecni przy wydarzeniach, o których mówi cały sportowy świat, ale także pomagamy klubom sportowym i sportowcom. Cieszymy się, że marka LOTTO dołączyła niedawno do Triathlon Energy oraz Duathlon Energy” – mówi Aida Bella, dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego. – „Już teraz zachęcam Państwa do startu oraz kibicowania wszystkim zawodnikom. Pierwsze zawody już za niespełna miesiąc.”

Tak więc, w roku 2018 wszystkie imprezy cyklu Energy będą nazywały się: LOTTO Triathlon Energy oraz LOTTO Duathlon Energy. W sumie dziewięć wydarzeń sportowych. Sześć triathlonowych i trzy duathlonowe. Pierwsza z nich odbędzie się 22 kwietnia w Ustce, gdzie rozpoczyna się sezon duathlonowy. Kolejny przystanek to Gniewino, gdzie 27 maja inauguruje na Pomorzu sezon triathlonowy. Następnie triathloniści przeniosą się do Starogardu Gdańskiego – 16 czerwca, Lidzbarka – 1 lipca, Bełchatowa – 22 lipca, Chełmży – 19 sierpnia i na zakończenie cyklu LOTTO Triathlon Energy, 2 września wielki finał w Mrągowie.

To jednak nie koniec zmagań dla miłośników sportów wytrzymałościowych. 16 września ponownie do siebie zaprasza Ustka, gdzie odbędą się drugie zawody z cyklu LOTTO Duathlon Energy. Wisienką na torcie będą natomiast Mistrzostwa Polski w duathlonie, które odbędą się w Gniewinie 30 września, a które zwieńczą cykl duathlonowy.

– „Mistrzostwa Polski w duathlonie to doskonała okazja do zakończenia sezonu triathlonowego w Polsce” – mówi Paweł Młynarczyk z Polskiego Związku Triathlonu. – „Zawody w Gniewinie na dystansie standard odbędą się na Pomorzu na malowniczych trasach, charakteryzujących się doskonałą nawierzchnią. Jestem pewien, że doświadczenie organizatorów będzie dodatkowym atutem Mistrzostw i możemy spodziewać się sportowego święta z udziałem najlepszych w kraju zawodników.”

– „W 2017 roku w naszych imprezach wystartowało ponad 2200 zawodników. W tym spodziewamy się ich ponad 3000. Zaufała nam firma, która wspiera od lat sport, a organizację imprezy rangi Mistrzostw Polski powierzył Polski Związek Triathlonu. To dla nas bardzo dobry prognostyk na rok 2018” – kończy Aldona Dybuk, dyrektor PR i Marketingu Energy Events.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, jest spółką Skarbu Państwa, która od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rodzimym rynku loteryjnym. Jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›