Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LOTTO Sponsorem Tytularnym Superpucharu Polski

Marka LOTTO została Sponsorem Tytularnym Superpucharu Polski, który odbędzie się w Gnieźnie w sobotę 29 września 2018 r. O trofeum im. Adama Wójcika powalczą Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń. Bilety dostępne są na superpuchar.abilet.pl

Marka LOTTO jest związana z koszykówką już od dłuższego czasu. Jej właściciel, Totalizator Sportowy, jest Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki, organizatora rozgrywek Energa Basket Ligi. Współpracował już z PLK, również podczas ostatnich dwóch edycji Turnieju Finałowego Pucharu Polski.

Spotkanie o LOTTO Superpuchar Polski tradycyjnie rozpoczyna nowy sezon Energa Basket Ligi – grają w nim mistrz oraz zdobywca Pucharu Polski. Tym razem kibice zobaczą derby województwa kujawsko-pomorskiego, czyli starcie Anwilu Włocławek z Polskim Cukrem Toruń.

Mecz odbędzie się w sobotę 29 września 2018 r. w Gnieźnie o godzinie 20.00 – w zupełnie nowej hali widowiskowo-sportowej. Transmisję będzie można zobaczyć w Polsacie Sport Extra.

– „Totalizator Sportowy to nasz sprawdzony partner, który po raz kolejny okazuje nam zaufanie. Marka LOTTO towarzyszy najważniejszym wydarzeniom koszykarskim w kraju, z czego bardzo się cieszymy. Tegoroczny mecz o Superpuchar Polski będzie wyjątkowy. Kibice zobaczą spotkanie na najwyższym poziomie, a kluby po raz pierwszy powalczą o trofeum im. Adama Wójcika, legendy polskiej koszykówki” – mówi Prezes Energa Basket Ligi Radosław Piesiewicz.

– „Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – nie po raz pierwszy wspiera ważne dla koszykówki wydarzenia. Dostrzegamy zdecydowany wzrost sportowego poziomu Polskiej Ligi Koszykówki, co przekłada się na większe zainteresowanie kibiców. Poprzedni sezon, a przede wszystkim rozgrywki finałowe pomiędzy drużynami Anwilu Włocławek a BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski, potwierdziły naprawdę wysoki poziom tej dyscypliny sportu. Przedsmak tego co nas czeka w nadchodzącym sezonie będziemy mogli poczuć już 29 września w Gnieźnie podczas meczu o LOTTO Superpuchar Polski, na który już teraz zapraszamy wszystkich kibiców. Gwarantowane najwyższe sportowe emocje” – mówi Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik.

Puchar im. Adama Wójcika składa się z pięciu ramion symbolizujących pięciu zawodników na boisku oraz korony, która jest nawiązaniem do historycznego wyczynu śp. Adama Wójcika – jako pierwszy w historii zawodnik Polskiej Ligi Koszykówki przekroczył granicę 10 tysięcy punktów. Piłka znajduje się w sercu pucharu, dla podkreślenia znaczenia koszykówki w jego życiu. Trofeum jest wykonane ręcznie ze stali, pokryte mosiądz patyną, polerowane, osadzone na granitowej podstawie. Zostało przygotowane na specjalne zamówienie, zgodnie z projektem zaakceptowanym przez żonę śp. Adama Wójcika.

Totalizator Sportowy Sp. z o.o., właściciel marki LOTTO, od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rynku loteryjnym. Dysponuje siecią ponad 17 000 punktów sprzedaży, w których gracze mogą nabyć gry liczbowe i loterie pieniężne: Lotto, Eurojackpot, Zdrapki, Multi Multi, Ekstra Pensję, Mini Lotto, Kaskadę, Super Szansę i Keno. Spółka jest także jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury. Dzięki swoim graczom od 1994 roku przekazała ponad 13 miliardów złotych na te dwie ważne dziedziny życia społecznego.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›