fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LOTTO Sponsorem Tytularnym Superpucharu Polski

Marka LOTTO została Sponsorem Tytularnym Superpucharu Polski, który odbędzie się w Gnieźnie w sobotę 29 września 2018 r. O trofeum im. Adama Wójcika powalczą Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń. Bilety dostępne są na superpuchar.abilet.pl

Marka LOTTO jest związana z koszykówką już od dłuższego czasu. Jej właściciel, Totalizator Sportowy, jest Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki, organizatora rozgrywek Energa Basket Ligi. Współpracował już z PLK, również podczas ostatnich dwóch edycji Turnieju Finałowego Pucharu Polski.

Spotkanie o LOTTO Superpuchar Polski tradycyjnie rozpoczyna nowy sezon Energa Basket Ligi – grają w nim mistrz oraz zdobywca Pucharu Polski. Tym razem kibice zobaczą derby województwa kujawsko-pomorskiego, czyli starcie Anwilu Włocławek z Polskim Cukrem Toruń.

Mecz odbędzie się w sobotę 29 września 2018 r. w Gnieźnie o godzinie 20.00 – w zupełnie nowej hali widowiskowo-sportowej. Transmisję będzie można zobaczyć w Polsacie Sport Extra.

– “Totalizator Sportowy to nasz sprawdzony partner, który po raz kolejny okazuje nam zaufanie. Marka LOTTO towarzyszy najważniejszym wydarzeniom koszykarskim w kraju, z czego bardzo się cieszymy. Tegoroczny mecz o Superpuchar Polski będzie wyjątkowy. Kibice zobaczą spotkanie na najwyższym poziomie, a kluby po raz pierwszy powalczą o trofeum im. Adama Wójcika, legendy polskiej koszykówki” – mówi Prezes Energa Basket Ligi Radosław Piesiewicz.

– “Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – nie po raz pierwszy wspiera ważne dla koszykówki wydarzenia. Dostrzegamy zdecydowany wzrost sportowego poziomu Polskiej Ligi Koszykówki, co przekłada się na większe zainteresowanie kibiców. Poprzedni sezon, a przede wszystkim rozgrywki finałowe pomiędzy drużynami Anwilu Włocławek a BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski, potwierdziły naprawdę wysoki poziom tej dyscypliny sportu. Przedsmak tego co nas czeka w nadchodzącym sezonie będziemy mogli poczuć już 29 września w Gnieźnie podczas meczu o LOTTO Superpuchar Polski, na który już teraz zapraszamy wszystkich kibiców. Gwarantowane najwyższe sportowe emocje” – mówi Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik.

Puchar im. Adama Wójcika składa się z pięciu ramion symbolizujących pięciu zawodników na boisku oraz korony, która jest nawiązaniem do historycznego wyczynu śp. Adama Wójcika – jako pierwszy w historii zawodnik Polskiej Ligi Koszykówki przekroczył granicę 10 tysięcy punktów. Piłka znajduje się w sercu pucharu, dla podkreślenia znaczenia koszykówki w jego życiu. Trofeum jest wykonane ręcznie ze stali, pokryte mosiądz patyną, polerowane, osadzone na granitowej podstawie. Zostało przygotowane na specjalne zamówienie, zgodnie z projektem zaakceptowanym przez żonę śp. Adama Wójcika.

Totalizator Sportowy Sp. z o.o., właściciel marki LOTTO, od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rynku loteryjnym. Dysponuje siecią ponad 17 000 punktów sprzedaży, w których gracze mogą nabyć gry liczbowe i loterie pieniężne: Lotto, Eurojackpot, Zdrapki, Multi Multi, Ekstra Pensję, Mini Lotto, Kaskadę, Super Szansę i Keno. Spółka jest także jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury. Dzięki swoim graczom od 1994 roku przekazała ponad 13 miliardów złotych na te dwie ważne dziedziny życia społecznego.

Najnowsze

Startuje Migra Liga Szkół z Volley Wrocław

VolleyWrocław wraz z partnerem – wydawnictwem Migra sp z oo przygotowali specjalny projekt dla uczniów Rusza Migra Liga Szkół Migra ...

Całość ›

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej

Od blisko sześciu lat firma doradcza Deloitte jest zaangażowana w rozwój polskiej siatkówki Kolejna umowa o współpracy pomiędzy ...

Całość ›
Realizacje

Sponsoring Sport.pl inicjatorem współpracy Hotelu Moran oraz Inchcape Polska

Portal Sponsoring Sportpl został inicjatorem kolejnej współpracy, tym razem nawiązanej między Hotelem Moran i Inchcape Poznań Jak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Startuje Migra Liga Szkół z Volley Wrocław.
#sponsoringsport #volleywroclaw #siatkowka https://t.co/jkRvYBxOJD

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej.
#sponsoringsport #Deloitte #siatkowka https://t.co/AZIQ9LnJns