fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LOTTO sponsorem Speedway Euro Championship

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, został Partnerem Generalnym cyklu Speedway Euro Championship – rozgrywek o Indywidualne Mistrzostwo Europy na żużlu, które już 23 czerwca zostaną zainaugurowane w Gnieźnie.

Marka LOTTO obecna jest przy najważniejszych wydarzeniach sportowych w naszym kraju. Dla Partnera Generalnego cyklu SEC, nie będzie to pierwsza przygoda z żużlem. Firma wspiera imprezy żużlowe organizowane przez One Sport już trzeci rok z rzędu.

– “Bardzo cieszymy się na współpracę z Totalizatorem Sportowym. To bardzo poważny i prestiżowy partner, podkreślający rangę żużlowych mistrzostw Europy. Co nie mniej istotne, to partner nieprzypadkowy, związany z naszymi zawodami już w poprzednim sezonie” – powiedział Karol Lejman Prezes One Sport

Tegoroczny cykl Speedway Euro Championship składać się będzie z czterech rund, z których pierwsza odbędzie się 23 czerwca w Gnieźnie. Indywidualnego Mistrza Europy na żużlu poznamy z kolei 15 września na Stadionie Śląskim w Chorzowie.

– “Nie ulega wątpliwości, że tegoroczny turniej SEC, z wielkim finałem na Stadionie Śląskim w Chorzowie to wielkie wydarzenie nie tylko w Polsce, ale również i w Europie. Trudno sobie wyobrazić, żeby Totalizator Sportowy, który jest przecież obecny przy wielu wydarzeniach sportowych tej rangi, nie był także zaangażowany w żużlowe mistrzostwa Europy – mówi Aida Bella” – Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB