Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotto Partnerem koszykarek Widzewa

Lotto to nowy Partner sekcji koszykarek Widzewa Łódź – stosowna umowa została podpisana i będzie obowiązywać w sezonach 2018/19 i 2019/20.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, uzyskał prawo do wykorzystania wizerunku zawodniczek i drużyny występującej w rozgrywkach Energa Basket Ligi Kobiet. Logo LOTTO pojawi się też na wszystkich materiałach drukowanych klubu, stronie internetowej, a także na koszulkach meczowych koszykarek i dresach czy odzieży wyjściowej. W ramach współpracy w mediach społecznościowych będą się pojawiać ciekawe grafiki prezentujące logotyp LOTTO. – “Totalizator Sportowy to bardzo mocny Partner. Cieszymy się, że dołączył z marką LOTTO do grona firm wspierających sekcję koszykarek naszego klubu. To dowód na to, że warto inwestować w koszykówkę w Łodzi. Liczymy, że za przykładem LOTTO pójdą też inni i grono przyjaciół Widzewa będzie się stale powiększało” – powiedział po podpisaniu umowy prezes MUKS Widzew Ryszard Andrzejczak.

– “Podjęta współpraca z koszykarskim Widzewem Łódź to kolejny projekt Totalizatora Sportowego – właściciela marki LOTTO – w którym wspieramy polską koszykówkę. Klubowi i koszykarkom życzymy sukcesów w nadchodzącym sezonie!” – podkreśliła Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Obecnie spółka realizuje zadanie wsparcia polskiego sportu na kilku poziomach: przekazuje środki z dopłat do gier liczbowych i loterii pieniężnych; wspiera wybrane organizacje, kluby i wydarzenia sportowe ze środków własnych; prowadzi działania mające na celu wyszukiwanie i szkolenie sportowych talentów.

Totalizator Sportowy jest jedynym podmiotem na polskim rynku, którego działalność wiąże się z koniecznością odprowadzania pieniędzy na fundusze celowe. Dopłaty do gier liczbowych i loterii trafiają na cztery fundusze celowe, w tym Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej (75% wpływów z dopłat). Dysponuje nim Ministerstwo Sportu i Turystyki, które w ten sposób dofinansowuje projekty sportowe samorządów lokalnych, a także realizuje inwestycje o szczególnym znaczeniu dla polskiego sportu. Od 1994 na rachunek Funduszu trafiło prawie 11,3 miliarda złotych.

Najnowsze

„Prawo Sport Finanse 2020 Online” – już dziś

W dniach 18 i 19 września 2020 r, w formie zdalnej, odbędzie się VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Prawo Sport Finanse 2020 ...

Całość ›

Luxiona Poland pierwszym sponsorem tytularnym futsalistów AZS UMCS Lublin

Firma Luxiona Poland SA została pierwszym w historii sponsorem tytularnym zespołu futsalowego AZS UMCS Lublin W piątek (11 września) w ...

Całość ›

Centrum Elektryczne ANIA wciąż lojalnym sponsorem PGE Skry

Centrum Elektryczne ANIA od kilkunastu lat wspiera PGE Skrę, strony właśnie poinformowały o przedłużeniu współpracy Centrum ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

K. Kropielnicki "Nie ma czegoś takiego jak cele działu sponsoringu, to nie są cele sponsoringu a całej firmy"

#sponsoringsport #sportbiz

Wykład "Nowe trendy w sponsoringu i aktywacji projektów sponsoringowych" Kennetha Cortsena rozpoczął drugi dzień #SPORTBIZ bloku B

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.