Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotto Partnerem koszykarek Widzewa

Lotto to nowy Partner sekcji koszykarek Widzewa Łódź – stosowna umowa została podpisana i będzie obowiązywać w sezonach 2018/19 i 2019/20.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, uzyskał prawo do wykorzystania wizerunku zawodniczek i drużyny występującej w rozgrywkach Energa Basket Ligi Kobiet. Logo LOTTO pojawi się też na wszystkich materiałach drukowanych klubu, stronie internetowej, a także na koszulkach meczowych koszykarek i dresach czy odzieży wyjściowej. W ramach współpracy w mediach społecznościowych będą się pojawiać ciekawe grafiki prezentujące logotyp LOTTO. – “Totalizator Sportowy to bardzo mocny Partner. Cieszymy się, że dołączył z marką LOTTO do grona firm wspierających sekcję koszykarek naszego klubu. To dowód na to, że warto inwestować w koszykówkę w Łodzi. Liczymy, że za przykładem LOTTO pójdą też inni i grono przyjaciół Widzewa będzie się stale powiększało” – powiedział po podpisaniu umowy prezes MUKS Widzew Ryszard Andrzejczak.

– “Podjęta współpraca z koszykarskim Widzewem Łódź to kolejny projekt Totalizatora Sportowego – właściciela marki LOTTO – w którym wspieramy polską koszykówkę. Klubowi i koszykarkom życzymy sukcesów w nadchodzącym sezonie!” – podkreśliła Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Obecnie spółka realizuje zadanie wsparcia polskiego sportu na kilku poziomach: przekazuje środki z dopłat do gier liczbowych i loterii pieniężnych; wspiera wybrane organizacje, kluby i wydarzenia sportowe ze środków własnych; prowadzi działania mające na celu wyszukiwanie i szkolenie sportowych talentów.

Totalizator Sportowy jest jedynym podmiotem na polskim rynku, którego działalność wiąże się z koniecznością odprowadzania pieniędzy na fundusze celowe. Dopłaty do gier liczbowych i loterii trafiają na cztery fundusze celowe, w tym Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej (75% wpływów z dopłat). Dysponuje nim Ministerstwo Sportu i Turystyki, które w ten sposób dofinansowuje projekty sportowe samorządów lokalnych, a także realizuje inwestycje o szczególnym znaczeniu dla polskiego sportu. Od 1994 na rachunek Funduszu trafiło prawie 11,3 miliarda złotych.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh