LOTTO Partnerem Głównym Suzuki Superpucharu Polski
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, został Partnerem Głównym meczu o Suzuki Superpuchar Polski. Spotkanie pomiędzy mistrzem Polski, Stelmetem Eneą BC Zielona Góra, a zdobywcą Suzuki Pucharu Polski, Anwilem Włocławek, odbędzie się 26 sierpnia w Kaliszu.
Marka LOTTO od wielu lat jest doskonale widoczna podczas meczów koszykówki na najwyższym poziomie w naszym kraju. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był Partnerem Głównym Energa Basket Ligi oraz Partnerem Głównym Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski mężczyzn, podczas którego odbył się również LOTTO Konkurs Wsadów.
Teraz będzie wspierać także spotkanie oficjalnie inaugurujące nowy sezon – Suzuki Superpuchar Polski. O prestiżowe trofeum im. Adama Wójcika powalczą Stelmet Enea BC Zielona Góra i Anwil Włocławek – czołowe drużyny poprzednich rozgrywek.
– „Cieszymy się, że nowy koszykarski sezon będziemy mogli rozpocząć ze wsparciem Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. To nasz sprawdzony partner, a dotychczasowa współpraca była wzorowa i przynosiła obu stronom wymierne korzyści. Mecz pomiędzy Stelmetem Eneą BC Zielona Góra a Anwilem Włocławek to wielki powrót koszykówki i gwarancja ogromnych sportowych emocji. Przeżyjmy je razem z LOTTO!” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.
„Trudno wskazać datę, kiedy to pierwszy raz pojawiliśmy się podczas koszykarskich rozgrywek, ale jedno jest pewne – trwające od wielu lat wsparcie polskiej koszykówki jest dla nas oczywiste. Obecnie jesteśmy m.in. Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki, a także Partnerem Tytularnym Mistrzostw Polski 3×3, dyscypliny, która w 2021 roku zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Miło nam powiadomić wszystkich kibiców tej wspaniałej dyscypliny, że będziemy także Partnerem Głównym Superpucharu Polski. Po prostu nie mogło nas zabraknąć na tak ważnym dla polskiej koszykówki wydarzeniu. Życzę wszystkim kibicom prawdziwej kumulacji sportowych emocji podczas walki o Superpuchar Polski w Kaliszu!” – mówi Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rynku loteryjnym. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, w których gracze mogą nabyć gry liczbowe i loterie pieniężne: Lotto, Eurojackpot, Zdrapki, Multi Multi, Ekstra Pensję, Mini Lotto, Szybkie 600, Kaskadę, Super Szansę i Keno. Spółka jest także jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu. Tylko w ubiegłym roku przekazała na ten cel ponad 820 mln zł, a od 1994 roku prawie 13 mld zł z tytułu dopłat do gier LOTTO.