Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LOTTO Partnerem Głównym Suzuki Pucharu Polski

Marka LOTTO została Partnerem Głównym Suzuki Pucharu Polski oraz Partnerem Tytularnym Konkursu Wsadów.

Turniej Finałowy odbędzie się od 14 do 17 lutego 2019 r. w Arenie Ursynów w Warszawie. Jedną z atrakcji, która odbędzie się między sobotnimi półfinałami będzie LOTTO Konkurs Wsadów.

Marka LOTTO jest związana z koszykówką już od dłuższego czasu. Jej właściciel, Totalizator Sportowy, jest Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki, organizatora rozgrywek Energa Basket Ligi. Współpracował już z PLK, również podczas ostatnich dwóch edycji Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz podczas LOTTO Superpucharu Polski w Gnieźnie.

– “Markę LOTTO widzimy cały czas na meczach Energa Basket Ligi, więc nie mogło jej zabraknąć podczas święta koszykówki w Warszawie, czyli turnieju finałowego Suzuki Pucharu Polski. Rozszerzenie współpracy to efekt zaufania i jednocześnie podkreślenie, że mamy z niej obustronne korzyści. LOTTO Konkurs Wsadów, do którego zaprosimy najbardziej efektownych graczy w EBL, z pewnością będzie niezwykle emocjonujący” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

Tegoroczna edycja Suzuki Pucharu Polski po raz kolejny odbędzie się w Arenie Ursynów w Warszawie. W turnieju zagrają gospodarze – Legia Warszawa oraz siedem innych czołowych zespołów Energa Basket Ligi: Stelmet Enea BC Zielona Góra, Polski Cukier Toruń, Anwil Włocławek, Arka Gdynia, BM Slam Stal Ostrów Wlkp., Polpharma Starogard Gdański oraz MKS Dąbrowa Górnicza.

Nie zabraknie dodatkowych atrakcji dla kibiców – jedną z nich będzie LOTTO Konkurs Wsadów. Reaktywowane rok temu zawody cieszyły się sporym zainteresowaniem, a zawodnicy zrobili efektowny show. Również teraz można liczyć na podobne emocje!

Totalizator Sportowy Sp. z o.o., właściciel marki LOTTO, od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rynku loteryjnym. Dysponuje siecią ponad 17 000 punktów sprzedaży, w których gracze mogą nabyć gry liczbowe i loterie pieniężne: Lotto, Eurojackpot, Zdrapki, Multi Multi, Ekstra Pensję, Mini Lotto, Kaskadę, Super Szansę i Keno. Spółka jest także jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury. Dzięki swoim graczom od 1994 roku przekazała ponad 14 miliardów złotych na te dwie ważne dziedziny życia społecznego.

Najnowsze

Arpio nadal ze Stelmetem Eneą

Firma ARPIO LEDER w sezonie 2020/2021 będzie wspierać Stelmet Enea BC Zielona Góra Zielonogórska firma tworzy eleganckie i ...

Całość ›

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021

W sezonie 2021 w rozgrywkach PGE Ekstraligi nasz zespół drugi rok z rzędu klub startować będzie pod nazwą Eltrox Włókniarz ...

Całość ›

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin

Tematem ostatniej konferencji prasowej Cuprum Lubin SA z KGHM Polska Miedź SA było przedłużenie współpracy ze sponsorem ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021.

#sponsoringsport #wlokniarzczestochowa #eltox https://sponsoringsport.pl/eltrox-sponsorem-tytularnym-rowniez-w-sezonie-2021/

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin.

#sponsoringsport #siatkowka https://sponsoringsport.pl/kghm-polska-miedz-kolejny-sezon-z-cuprum-lubin/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.