Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LOTTO partnerem aplikacji mobilnej Ekstraklasa

Partner tytularny Ekstraklasy – marka LOTTO – rozszerza zakres współpracy z najwyższą polską ligą piłkarską. Od startu wiosennej części rozgrywek LOTTO zyskuje tytuł Oficjalnego Partnera Aplikacji Ekstraklasa.

Produkt, który funkcjonuje na rynku od listopada 2017, w ciągu roku stała się najlepiej ocenianą przez użytkowników oficjalną aplikacją ligową w Europie. Oceny wystawiane przez użytkowników systemu operacyjnego Android (4.5/5) pozwoliły wyprzedzić aplikacje takich lig jak Premier League, Bundesliga, Serie A czy Ligue 1.

Produkt został doceniony nie tylko przez użytkowników, których jest już blisko 150 tysięcy – pozyskanie Oficjalnego Partnera dowodzi, że narzędzie ma ogromny potencjał rozwoju, który został dostrzeżony przez Totalizator Sportowy – właściciela marki LOTTO. Aplikacja daje partnerom możliwość kontaktu z jedną z najbardziej lojalnych grup odbiorców, czyli z kibicami piłkarskimi.

– „Chcemy by zapoczątkowana pod koniec 2018 roku obecność spółki w obszarze e-commerce definiowana była nie tylko oferowaniem produktów poprzez własne narzędzia mobilne, ale także promocję marki LOTTO w ramach współpracy z takim partnerem jak Ekstraklasa S.A.” – oświadczył Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Aplikacja na tle narzędzi mobilnych innych lig europejskich wyróżnia się przede wszystkim rozbudowaną sferą społecznościową z komunikatorem i możliwością dodawania znajomych – 2.5 miliona interakcji między użytkownikami. Potencjał ten oraz możliwości technologiczne aplikacji sprawiają, że powstał kolejny, nowy poziom współpracy, łączący cele biznesowe Totalizatora Sportowego i Ekstraklasy.

– „W kolejnych miesiącach będziemy rozwijać aplikację w ważnym dla nas kierunku – zwiększania zaangażowania użytkowników. To właśnie w tym obszarze widzimy naszą współpracę z marką LOTTO, z którą wspólnie chcemy projektować nowe funkcjonalności w aplikacji” – powiedział Prezes Ekstraklasy S.A. Marcin Animucki.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›