Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotto na dłużej z PKH Gdańsk

Marka Lotto już trzeci rok z rzędu, przed decydującą fazą sezonu, została Partnerem Biznes Pomorskiego Klubu Hokejowego 2014.

Właścicielem marki LOTTO jest Totalizator Sportowy – spółka Skarbu Państwa, która od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rodzimym rynku loteryjnym, angażując się jednocześnie w sponsoring sportu. Dysponuje siecią ponad 16 000 punktów sprzedaży pracujących w systemie online. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury.

Strukturę organizacyjną Totalizatora Sportowego stanowi Centrala i 18 oddziałów terenowych, w tym jeden z nich zlokalizowany w Gdańsku.

Najnowsze

Zaksa Kędzierzyn-Koźle z nową stroną internetową

Wraz z partnerem technologicznym siatkarska Zaksa Kędzierzyn-Koźle stworzyła nową stronę internetową, z wieloma udogodnieniami ...

Całość ›

Kluby Fortuna 1 Ligi obniżą pensje

Wzorem Ekstraklasy również zarządcy Fortuna 1 Ligi wydali oświadczenie, w którym rekomendują obniżenie pensji zawodników na czas ...

Całość ›

Rada Nadzorcza Ekstraklasy uchwaliła zasady obniżania wynagrodzeń piłkarzy

Rada nadzorcza Ekstraklasy SA, na wniosek wszystkich klubów, podjęła uchwałę o zasadach ograniczania wynagrodzenia zawodników w ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›