Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LOTTO kontynuuje współpracę z koszykarską Legią

Koszykarska Legia Warszawa i LOTTO przedłużyły współpracę. Marka należąca do Totalizatora Sportowego od roku jest Partnerem Strategicznym stołecznego klubu kontynuując współpracę jeszcze z czasów występów na zapleczu ekstraklasy.

Ponadto, od wielu lat realizuje działania mające na celu rozwój polskiej koszykówki, będąc także Partnerem Głównym Energa Basket Ligi.

Wzorem największych europejskich klubów koszykarskich, już w ubiegłym sezonie Sponsor Strategiczny – LOTTO – z sukcesami wykorzystywał platformę marketingową koszykarskiej Legii. Wypełniając przerwy meczowe kibice mieli okazję uczestniczyć w atrakcjach i konkursach z nagrodami przygotowanych przez LOTTO. Sponsor Strategiczny podejmując decyzję o kontynuacji współpracy, podjął również decyzję o rozszerzeniu swojej ekspozycji podczas meczów, zwracając uwagę na zwiększone zainteresowanie, oglądalność i na koniec skuteczność tych form promowania swojej marki. W najbliższych rozgrywkach logo LOTTO pojawi się na najważniejszych nośnikach reklamowych, m.in. froncie koszulki meczowej oraz kole, czyli centralnym miejscu parkietu.

– „Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – od wielu lat podejmuje działania na rzecz wsparcia rozwoju polskiej koszykówki. Legia w ubiegłym sezonie zrobiła duży sportowy postęp uzyskując awans do fazy play-off koszykarskiej ekstraklasy oraz do ćwierćfinału Pucharu Polski. Doceniamy pracę w tworzeniu silnej drużyny i jej znaczenie dla warszawskich kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć umowę o kolejne lata. Życzymy kumulacji sukcesów w nadchodzącym sezonie!” – powiedziała Aida Bella, Dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.

Współpracę inauguruje niezwykły film promujący nadchodzący sezon koszykarzy Legii na parkietach Energa Basket Ligi oraz w europejskich pucharach, który jest zapowiedzią nowego etapu współdziałania Legii i LOTTO. Koszykarze Legii wraz z trenerem prezentują się w nim na scenie teatralnej. To również prognostyk wielu atrakcji, których mogą spodziewać się kibice koszykówki w Warszawie.

– „Współpraca z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, w ubiegłym sezonie układała się znakomicie. Jej przedłużenie jest docenieniem wysiłku naszej organizacji w zakresie skutecznej realizacji umów sponsoringowych i świetnej współpracy ze Sponsorami i Partnerami, którym zależy też na dynamicznym rozwoju klubu i wzroście popularności tak chętnie uprawianego sportu jakim jest koszykówka. Ponadto, ma charakter długofalowy, co jeszcze bardziej utwierdza nas w przekonaniu, że poza pasją do sportu łączy nas również dążenie do nieustannego rozwoju w każdym zakresie” – dodał Robert Chabelski, Prezes koszykarskiej Legii Robert Chabelski.

LOTTO sprzyja koszykówce nie tylko w seniorskim wydaniu. W najbliższym sezonie Fundacja Lotto wesprze rozwój Akademii Koszykówki Legii Warszawa, która dba o szkolenie młodych adeptów koszykówki.

  • Cieszymy się bardzo, że będziemy mieć przyjemność realizowania naszego projektu szkolenia młodzieży wraz z Fundacją LOTTO. To bardzo ważny moment dla naszej Akademii Koszykówki, która dzięki pomocy tak ważnego partnera zrobi kolejny krok w rozwoju” – powiedział Michał Przybylski, Dyrektor Akademii Koszykówki Legii Warszawa.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych polskich spółek. Działa nieprzerwanie od ponad 60 lat. Misją spółki jest dalsze zwiększanie funduszy przekazywanych na rzecz społeczeństwa oraz spełnianie marzeń klientów poprzez rozwijanie usług z zakresu rozrywki, w tym gier, loterii i zakładów wzajemnych przy zachowaniu najwyższych standardów odpowiedzialności społecznej. Każdego roku Totalizator Sportowy przekazuje miliony złotych na rzecz polskiego sportu i kultury, stając się w ten sposób ogromnym wsparciem dla tych dwóch dziedzin życia społecznego w Polsce.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›