Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

LOTTO kolejny sezon z Energa Basket Ligą

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, przedłużył umowę z Polską Ligą Koszykówki. W sezonie 2020/2021 nadal będzie Partnerem Głównym Energa Basket Ligi.

W zbliżających się wielkimi krokami rozgrywkach 2020/2021, podobnie jak w poprzednich, marka LOTTO będzie eksponowana na koszulkach sędziów, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach Energa Basket Ligi oraz na materiałach promocyjnych i wideo produkowanych przez PLK.

„Niedawno informowaliśmy, że Totalizator Sportowy będzie wspierał mecz o Suzuki Superpuchar Polski w Kaliszu, a teraz możemy potwierdzić kolejną ważną informację – marka LOTTO zostaje z nami na cały najbliższy sezon Energa Basket Ligi! To nasz stały i sprawdzony partner, kojarzony już z koszykówką na najwyższym poziomie w Polsce od wielu lat. Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że już wkrótce wspólnie będziemy przeżywać sportowe emocje w halach podczas meczów EBL” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki SA.

„Przed nami kolejny sezon z koszykarskimi rozgrywkami. Marka LOTTO nadal będzie Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki. Ta współpraca jest dla nas naturalna. Jesteśmy związani z polską koszykówką od kilku lat. Zostaliśmy już także Partnerem Głównym tegorocznego Superpucharu Polski, a od kilku lat wspieramy jako Partner Tytularny Mistrzostwa Polski 3×3, dyscypliny, która w 2021 roku zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. W imieniu Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO, życzę kibicom kumulacji koszykarskich emocji podczas zbliżającego się sezonu” – powiedziała Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego.

Marka LOTTO od wielu lat jest doskonale widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był Partnerem Głównym Energa Basket Ligi oraz Partnerem Głównym Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski mężczyzn, podczas którego odbył się również LOTTO Konkurs Wsadów. Ostatnio LOTTO zostało również Partnerem Głównym meczu o Suzuki Superpuchar Polski w Kaliszu.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rynku loteryjnym. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, w których gracze mogą nabyć gry liczbowe i loterie pieniężne: Lotto, Eurojackpot, Zdrapki, Multi Multi, Ekstra Pensję, Mini Lotto, Szybkie 600, Kaskadę, Super Szansę i Keno. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu. Tylko w ubiegłym roku przekazała na ten cel ponad 820 mln zł, a od 1994 roku prawie 13 mld zł z tytułu dopłat do gier LOTTO.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›