Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotto Ekstraklasa jeszcze chętniej oglądana

Wszystkie telewizje transmitujące mecze LOTTO Ekstraklasy w sezonie 2016/17 – nc+, Eurosport i TVP – odnotowały wzrost oglądalności.

Spory wzrost zanotowały szczególnie kanały Eurosport. Do dobrego wyniku oglądalności przyczyniły się także m.in. aplikacje mobilne nc+, w których każdy mecz obejrzało średnio 12,5 tys. widzów.

Najwięcej meczów LOTTO Ekstraklasy można było obejrzeć w kanałach nc+. Prawie 346 tysięcy osób oglądało w CANAL+ hitowy mecz Lecha Poznań z Legią Warszawą w 28. kolejce. Niewiele mniej, bo 335 tysięcy, śledziło spotkanie tych samych drużyn, jakie miało miejsce w stolicy w 34. kolejce. Trzecim najlepiej oglądanym spotkaniem na antenie CANAL+ w tym sezonie było starcie Lechii Gdańsk z Legią Warszawa w 26. kolejce. Zwycięstwo Mistrzów Polski na Stadionie Energa obejrzało przed telewizorami 257,5 tys. osób.

Mecze LOTTO Ekstraklasy, na zasadzie sublicencji, pokazywały w tym sezonie również telewizje Eurosport 1 oraz Eurosport 2. Tam zanotowano znaczny wzrost widowni w stosunku do ubiegłego sezonu – na antenie Eurosport 1 rok temu średnia wyniosła 88 tysięcy, natomiast w tym sezonie średnio aż 161,4 tysięcy osób oglądało mecze na tym kanale. Wzrosła także oglądalność na drugim z kanałów Eurosportu – ze średniej 118 tysięcy do 131,7 tysięcy. Oglądalność wszystkich meczów na obu antenach Eurosportu wyniosła prawie 10 milionów (9,979 mln) i jest to o ponad 2,1 miliona więcej niż w poprzednim sezonie.

Mecze Ekstraklasy dostępne były również w usługach nc+ GO oraz w CANAL+ SPORT ONLINE. Dzięki obu aplikacjom kibice mogą oglądać mecze Ekstraklasy transmitowane na antenach CANAL+ w dowolnym czasie, w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Średnia oglądalność online z całego sezonu wyniosła około 12,5 tysiąca na mecz, a hitowe spotkanie Legia – Lech z 17 maja (34. Kolejka) oglądało aż ponad 50 000 abonentów.

Drugą najlepiej oglądaną pozycją była MULTILIGA+, podczas której 4 czerwca decydowały się losy tytułu. Z piłkarskich serwisów online nc+ korzystało wówczas prawie 44,5 tysiąca osób. Oglądalność wszystkich meczów od 1. do 37. kolejki zarówno w tradycyjnej telewizji, jak i serwisach mobilnych wyniosła w sumie ponad 26 milionów (26,36 mln), czyli o 11% więcej niż poprzednim sezonie. Średnia oglądalność Ekstraklasy w kanałach telewizyjnych nc+ wyniosła w tym sezonie 104,1 tys.

Decydujący o mistrzostwie mecz Legii z Lechią w ostatniej kolejce był jedynym spotkaniem pokazywanym w tym sezonie w telewizji publicznej. Spotkanie na antenie TVP2 obejrzało 1,14 miliona osób.

Szczegółowe porównanie danych z poprzednich sezonów – LINK.

Źródło: Lotto Ekstraklasa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›