Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotto na dłużej z Ekstraklasą

Ekstraklasa S.A. podpisała list intencyjny z Totalizatorem Sportowym w sprawie kontynuowania partnerstwa tytularnego. 

Podpisanie listu intencyjnego oznacza, że teraz obie strony zajmą się dopracowaniem szczegółów nowej umowy. W jej ramach bez zmian pozostanie logotyp rozgrywek LOTTO Ekstraklasy. Będzie on wciąż widoczny m.in. na: koszulkach piłkarzy, bandach reklamowych na stadionach oraz na ściankach do wywiadów. Logo rozgrywek LOTTO Ekstraklasy będzie także prezentowane w transmisjach telewizyjnych z meczów i w produkcjach telewizyjnych oraz on-line.

– „Cieszymy się, że efekty, jakie daje promocja firm i marek poprzez rozgrywki ligowe zostały pozytywnie ocenione przez nowe władze Totalizatora Sportowego. Na wstępie rozmów o przedłużeniu współpracy, zbadaliśmy dokładnie aktualne potrzeby naszego partnera i wyciągnęliśmy odpowiednie wnioski. Dzięki temu nasza oferta spotkała się z pozytywnym przyjęciem. Efektem tego jest list intencyjny, jaki podpisujemy wspólnie z zarządem Totalizatora Sportowego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z perspektywy przedłużenia tego partnerstwa na kolejny sezon i zrobimy wszystko, aby było ono korzystne zarówno dla partnera jak i dla 16 klubów występujących w naszych rozgrywkach” – deklaruje Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. Dariusz Marzec.

Dla Ekstraklasy S.A. Totalizator Sportowy pozostanie więc najważniejszym partnerem i sponsorem rozgrywek. Właściciel marki LOTTO, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych spółek wspierających polski sport. Działa nieprzerwanie od ponad 60 lat. Dysponuje siecią ponad 16 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych.

Ekstraklasa SA jest spółką akcyjną, założoną 14 czerwca 2005 roku w wyniku umowy pomiędzy PZPN, a klubami piłkarskimi uczestniczącymi w rozgrywkach pierwszej ligi, które były inicjatorem powołania ligi zawodowej. Akcjonariuszami spółki jest 16 klubów najwyższej klasy rozgrywkowej (każdy 5,8% akcji), posiadający ogółem 92,8% akcji spółki; pozostałymi 7,2% akcji dysponuje Polski Związek Piłki Nożnej. Spółka została powołana do zarządzania rozgrywkami, sprzedaży praw medialnych, sprzedaży scentralizowanych praw marketingowych.

Źródło: Ekstraklasa

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›