Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotos Trefl i Gdańskie Lwy

Od nowego sezonu Lotos Trefl Gdańsk z swojej identyfikacji wizualnej będzie używać lwów.

W nadchodzącym sezonie PlusLigi siatkarze LOTOSU Trefla będą prezentować się jako gdańskie lwy. Jest to nawiązanie nie tylko do miasta, ale też głównych cech i atrybutów królów zwierząt. Podobnie jak ssaki Wielkiej Piątki żółto-czarni charakteryzują się bowiem mądrością, szlachetnością, walecznością i ambicją. W zbliżających się rozgrywkach wzory związane z lwami znajdą się na strojach meczowych gdańszczan, a symbolika tych zwierząt będzie wyznaczać kierunki dla działań marketingowych.

Lwy z Gdańskiem związane są od setek lat, a oglądać je można chociażby w herbie miasta. W przeszłości miały one symbolizować m.in. pomoc, która miała nadejść od króla Stanisława Augusta Poniatowskiego, a do dziś strzegą bram miasta, demonstrując swoją siłę i waleczność. Siatkarskie lwy czerpią od nich m.in. mądrość i ambicję. Żółto-czarni postawę królów zwierząt będą prezentować zarówno na parkietach najwyższej klasy rozgrywkowej, jak i w pozaboiskowych działaniach.

– „Pomysł na gdańskie lwy kiełkował w naszych głowach już od dłuższego czasu, a w jego wprowadzeniu umocniła nas wizyta w Washington Wizards. Klub, w którym gra Marcin Gortat, całą swoją komunikację buduje wokół hasła #DCFamily – niezwykle silnie związanego z lokalną społecznością. Co ciekawe, autorem tego hashtaga byli sami zawodnicy. My zaś już wcześniej zauważyliśmy, że siatkarze, kibice, media określają LOTOS Trefl przy różnych okazjach gdańskimi lwami. Przełożenie tego faktu na strategię marketingową i komunikacyjną, a także stroje zawodników, jest więc naturalnym krokiem. Już przed poprzednimi rozgrywkami podkreślaliśmy swoje nadmorskie pochodzenie, umieszczając na koszulkach meczowych Neptuna – również jeden z symboli Gdańska. W najbliższych sezonach chcemy jeszcze mocniej łączyć swoje działania z miastem, a korzystając z atrybutów, jakie związane są z lwami, przenieść te gdańskie ikony nie tylko na koszulki, ale też programy realizowane przez klub i drużynę” – mówi Małgorzata Ciszewska, prezes spółki Game Time, która odpowiada za marketing, PR, organizację meczów oraz partnerstwa biznesowe LOTOSU Trefla Gdańsk.

Od najbliższego sezonu lwy będą obecne w całej identyfikacji wizualnej LOTOSU Trefla. – „Lwy, które znajdą się na koszulkach meczowych siatkarzy, będą mieć ostre, geometryczne kształty, by jednocześnie symbolizować również dynamikę i wyrazistość. Od dzisiaj będą one zauważalne także w naszych projektach graficznych. Z kolei aktywności, w które w najbliższym sezonie będą angażować się siatkarze, mają wpływać na życie otaczającej nas społeczności i pozostawiać w nim trwały ślad. Dzięki posiadaniu wspomnianych wyżej cech lwów – mądrości, szlachetności, waleczności, ambicji – chcemy przekazywać młodym gdańszczanom wartości, którymi według LOTOSU Trefla warto kierować się w codziennych czynnościach. Są to uczciwość, odpowiedzialność, szacunek, dobro, lojalność” – opowiada Małgorzata Ciszewska.

W sezonie 2017/2018 kontynuowany będzie m.in. program „Siatkarz z klasą”. Zawodnicy będą angażować się też w akcje społeczne oraz działania związane z miastem. Na pewno znajdą się także aktywności nawiązujące do samych lwów. – „Obecnie kończymy opracowywanie dokładnych działań na cały sezon. 10 sierpnia przypada Międzynarodowy Dzień Lwa i wtedy na pewno zdradzimy pierwsze aktywności” – mówi Małgorzata Ciszewska. Kiedy zobaczymy stroje meczowe LOTOSU Trefla? – „Na razie geometrycznego lwa będzie można oglądać na materiałach graficznych klubu, a w pełnej okazałości na koszulkach meczowych zostanie on zaprezentowany we wrześniu” – kończy Małgorzata Ciszewska.

Źródło: Lotos Trefl Gdańsk

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›