Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotos Trefl Gdańsk sprzedaje karnety i wspiera lwy

W Międzynarodowy Dzień Lwa – 10 sierpnia – LOTOS Trefl Gdańsk, czyli drużyna „gdańskich lwów” uruchamia sprzedaż karnetów na wszystkie ligowe mecze rozgrywane w roli gospodarza w sezonie 2017/2018. Wybranie stałych abonamentów oznacza nie tylko duże oszczędności, ale też… wsparcie lwów z Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego!

LOTOS Trefl Gdańsk w zbliżających się rozgrywkach PlusLigi będzie występować na siatkarskich parkietach jako „gdańskie lwy”. Jest to nawiązanie do symbolu miasta, a także atrybutów królów zwierząt – ambicji, waleczności, szlachetności i mądrości. Żółto-czarni chcą bowiem takimi postawami kierować się zarówno w trakcie walki o miejsce w fazie play-off jednej z najsilniejszych lig świata, jak i poza parkietem, realizując szereg aktywności społecznych. W trakcie sezonu do współdziałania będą zapraszać także kibiców, a już teraz każdy z fanów, który wybierze całosezonowy karnet, by wspierać „gdańskie lwy” we wszystkich domowych meczach PlusLigi, wesprze także lwy z Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego! 5 zł z każdego sprzedanego abonamentu trafi bowiem do ssaków „Wielkiej Piątki Afryki”, zamieszkujących na co dzień gdańskie ZOO.

Karnety poza wsparciem lwów oznaczają też duże oszczędności. Abonament na sezon 2017/2018 obejmuje 15 meczów, które LOTOS Trefl rozegra w ramach fazy zasadniczej PlusLigi oraz spotkania w rundzie play-off (co najmniej jedno). Ceny rozpoczynają się od 149 zł w przypadku karnetów ulgowych i 199 zł za abonamenty normalne (kategoria III), kończąc na odpowiednio 299 i 399 zł w sektorach położonych najbliżej boiska. To oznacza, że maksymalna średnia cena za jeden bilet na mecz dla posiadacza karnetu to 18 zł w przypadku wejściówek ulgowych i niespełna 25 zł dla właścicieli abonamentów bez zniżek.

Źródło: Lotos Trefl Gdańsk

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›