Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotos sponsorem polskiego tenisa

Grupa LOTOS została strategicznym sponsorem Polskiego Związku Tenisowego, umowę podpisano na początku lutego.

Umowę podpisano w środę 6 lutego w Zielonej Górze, gdzie odbywają się Drużynowe Mistrzostwa Świata Kobiet w Tenisie (Puchar Federacji). Kontrakt obejmuje m.in. wsparcie kobiecej i męskiej Reprezentacji Polski oraz wsparcie najmłodszych tenisistów w ramach programu „Dzieciaki do Rakiet by LOTOS”.

Grupa LOTOS zdecydowała się na podjęcie współpracy z Polskim Związkiem Tenisowym. Wpływ na decyzję koncernu bez wątpienia miały ostatnie sukcesy polskich tenisistów – Magdy Linette, Igi Świątek czy Huberta Hurkacza. Spółka już wcześniej angażowała się w tę dyscyplinę sportu. Była m.in. sponsorem Agnieszki Radwańskiej czy Narodowego Dnia Tenisa na PGE Narodowym. Teraz koncern liczy, że uda się odkryć kolejne talenty i wesprzeć tych, którzy odnoszą w tenisie konkretne sukcesy.

Zgodnie z kontraktem, LOTOS będzie sponsorem strategicznym kobiecej i męskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Młodzieżowej i Mistrzostw Polski we wszystkich kategoriach wiekowych. Spółka obejmie także sponsoringiem strategicznym Drużynowe Mistrzostwa Świata Kobiet w Tenisie w Zielonej Górze.

Ponadto LOTOS będzie sponsorem tytularnym projektu „PZT LOTOS Team – Nadzieje Polskiego Tenisa”. To sztandarowy program wsparcia najzdolniejszych zawodników stworzony wspólnie przez LOTOS oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Tenisiści otrzymają wsparcie finansowe, a w zamian część środków z nagród przeznaczają na szkolenia w ramach TENIS 12 (model przyjęty w czołowych Federacjach Świata).

Umowa obejmuje sponsoring Narodowego Programu Upowszechniania Tenisa „Dzieciaki do Rakiet by LOTOS”. Koncern będzie ponadto sponsorem tytularnym Narodowego Dnia Tenisa na PGE Narodowym oraz projektu PZT LOTOS Polish Tour.

Logo Grupy LOTOS znajdzie się na odzieży zawodników i na materiałach związanych z turniejami. Logo pojawi się już na strojach polskich tenisistek, które zagrają w dniach 6-9 lutego w Zielonej Górze w Pucharze Federacji.

„Współpraca z Polskim Związkiem Tenisowym będzie przebiegać na wielu polach i ma dla nas duże znaczenie. Cieszymy się, że jako Grupa LOTOS możemy angażować się w ważne dla Polaków kwestie, a taką niewątpliwie jest sport. Wszyscy liczymy na sukcesy polskich tenisistów, którzy reprezentują nasz kraj na światowych kortach. Przez lata zachwycała nas gra Agnieszki Radwańskiej, teraz mamy nadzieję, że tak jak w przypadku skoczków narciarskich po zakończeniu kariery przez Adama Małysza, tak i teraz pojawią się kolejne, tenisowe talenty. Ponadto, współpraca z PZT to budowanie marki Grupy LOTOS jako firmy społecznie odpowiedzialnej” – mówi Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS ds. korporacyjnych.

– „Współpraca z Grupą LOTOS to dla polskiego tenisa wielka szansa na rozwój na wielu płaszczyznach. To wsparcie dla naszych najzdolniejszych tenisistów, dzięki któremu będą mieli oni szansę zaistnieć na kortach całego świata. To także pomoc dla sztandarowego programu Polskiego Związku Tenisowego, czyli Narodowego Programu Upowszechniania Tenisa. Na wsparcie Sponsora Strategicznego PZT, Grupy LOTOS, będą mogły liczyć zarówno dzieci do lat 10, jak i uczestnicy nowego programu do lat 12. To wreszcie wsparcie dla innowacyjnego projektu cyklu zawodowych turniejów PZT LOTOS Polish Tour, cyklu skierowanego do najlepszych polskich tenisistów oraz tych, którzy marzą o zaistnieniu na światowych arenach. Serdeczne podziękowania dla Grupy LOTOS za wsparcie i zaufanie, jakim obdarzono polski tenis. Postaramy się tego zaufania nie zawieść, osiągając wspaniałe wyniki sportowe oraz organizując zawody, które dostarczą kibicom niesamowitych emocji” – dodaje Mirosław Skrzypczyński, prezes Zarządu Polskiego Związku Tenisowego.

Grupa LOTOS od lat jest ambasadorem polskiego sportu. Oprócz Reprezentacji Polski w piłce nożnej, wspiera także Polski Związek Narciarski, kierowcę rajdowego Kajetana Kajetanowicza, coroczny wyścig kolarski Tour de Pologne czy Akademicki Związek Sportowy i Akademicką Reprezentację Polski.

Polski Związek Tenisowy zrzesza 16 Wojewódzkich Związków Tenisowych oraz ok. 1000 klubów w całej Polsce. Koordynuje działalność sportową i szkoleniową, organizuje turnieje (krajowe i międzynarodowe), a także nadaje uprawnienia trenerskie, instruktorskie i licencje zawodnicze PZT. Związek organizuje również ok. 400 turniejów ogólnopolskich we wszystkich kategoriach wiekowych, min. 3 mecze Reprezentacji Polski, 12 turniejów zawodowych kwalifikowanych w rankingach światowych i 250 turniejów amatorskich, w tym Międzynarodowe Turnieje (ok.600 uczestników z całego świata).

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›