Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotos sponsorem AZS

Grupa LOTOS S.A. została Głównym Sponsorem Akademickiego Związku Sportowego i Głównym Sponsorem Akademickiej Reprezentacji Polski.

Grupa LOTOS to jeden z największych i najważniejszych sponsorów polskiego sportu zaangażowany w dyscypliny, które związane są nie tylko z branżą motoryzacyjną. W swojej aktywności sponsoringowej spółka wspiera sport kwalifikowany, amatorski oraz cykliczne wydarzenia sportowe. W elitarnym gronie wspieranym przez Grupę LOTOS są Polski Związek Narciarski, Polski Związek Piłki Nożnej, Tour de Pologne, Robert Kubica, Agnieszka Radwańska, Kajetan Kajetanowicz oraz wiele innych przedsięwzięć.

Teraz także AZS zapewni sportowe emocje do pełna na poziomie studenckim i wyczynowym. Grupa LOTOS S.A. została bowiem głównym sponsorem Akademickiego Związku Sportowego, który obok sztandarowych Akademickich Mistrzostw Polski organizuje m.in. Igrzyska Studentów Pierwszego Roku, oraz głównym sponsorem Akademickiej Reprezentacji Polski.

Polscy studenci, którzy profesjonalnie uprawiają sport, z powodzeniem startują w tym roku w cyklu Akademickich Mistrzostw Świata. Do tej pory zdobyli 27 medali, w czym największa zasługa panczenistów, pięcioboistów oraz kolarzy (Polacy stawali na podium także w strzelectwie sportowym, wspinaczce, pięcioboju nowoczesnym, karate wkf, orientacji sportowej i tajskim boksie).

– “Grupa LOTOS od wielu lat jest czołowym mecenasem polskiego sportu. Jesteśmy obecni w wielu dyscyplinach, skutecznie budując wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie. Wspieramy nie tylko sport zawodowy. Równie ważne są dla nas programy ukierunkowane na rozwój młodzieży, przyszłych pokoleń sportowców. Mamy nadzieję, że współpraca z Akademickim Związkiem Sportowym przyniesie nam wiele powodów do dumy, a wszystkim polskim kibicom zapewni sportowe Emocje do Pełna” – powiedział Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS.

– “Nawiązanie współpracy z Grupą Lotos jest dla nas przełomowym wydarzeniem. AZS zyskał bardzo duże wsparcie od bardzo znanego i znaczącego na rynku paliw sponsora polskiego sportu. W zamian zrewanżujemy się prezentacją firmy na sportowych arenach w kraju i za granicą. Choć mamy 110 lat, to jesteśmy młodą i prężną organizacją o olbrzymich możliwościach rozwoju. Grupa Lotos na pewno zyska na zaangażowaniu w sport akademicki” – skomentował prezes Zarządu Głównego AZS, prof. Alojzy Nowak.

Najnowsze

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.

„Plan dla piłki” - projekt systemowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój polskiego futbolu – został zaprezentowany i omówiony ...

Całość ›

Krispol i Nice sponsorem Speedway Grand Prix of Poland

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland Boll Warsaw FIM ...

Całość ›

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/Sv56uKmk57