LOTOS rusza z loterią “Podwajamy tankowanie”
Na stacjach LOTOS ruszyła właśnie promocja „Podwajamy tankowanie”. Kierowcy, którzy zatankują dowolny rodzaj paliwa i zarejestrują specjalny kupon, mogą wygrać darmowe tankowanie.
Klienci stacji LOTOS po każdym tankowaniu otrzymają specjalny kupon. Kupony rejestrowane są przez SMS lub na stronie podwajamy.pl. Każdy kupon bierze udział w jednym losowaniu, następującym po zgłoszeniu do systemu, a zwycięzcy otrzymują karty podarunkowe przedpłacone o równowartości zatankowanego paliwa.
– „Naszym celem jest nie tylko zwiększenie ilości sprzedawanego paliwa, ale także zachęcenie klientów do tankowania do pełna” – komentuje Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu LOTOS Paliwa.
Promocja pro-sprzedażowa będzie realizowana konsekwentnie w ramach platformy komunikacji marki LOTOS – „ Naj nie bierze się znikąd”, która rozpoczęła się w czerwcu 2017 roku.
W ramach kampanii medialnej zaplanowano 30-sekundowe spoty telewizyjne i radiowe, w których wystąpią ambasadorowie marki – Kuba Błaszczykowski i dr Tomasz Rożek. Kampania prowadzona będzie też w mediach społecznościowych. Za komunikację w telewizji, internecie, radiu, BTL oraz pomysł mechanizmu loterii odpowiada agencja Havas Warsaw.
W efekcie wszystkich podjętych działań w sprzedaży na stacjach paliw, trzeci kwartał LOTOS zakończył wynikiem 1,515 mld zł przychodów w segmencie detalu. To wzrost o 120 mln zł (11,5%) w odniesieniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Rekordowe okazały się też przychody w segmencie pozapaliwowym (FCMG i restauracje).
LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.
Źródło: Lotos