Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotos przedłużył umowę z PZPN do 2020 roku

Polski Związek Piłki Nożnej oraz grupa LOTOS podpisały umowę, na mocy której koncern nie tylko pozostanie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, ale także dodatkowo zaangażuje się w szereg innych aktywności wspierających rozwój najpopularniejszej dyscypliny sportowej w naszym kraju.

Piłka nożna to bez wątpienia nasz sport narodowy, który nie tylko dostarcza fanom największych emocji, ale również regularnie jednoczy wszystkich Polaków, co świetnie wyraża motto PZPN: „Łączy nas piłka”. Grupa LOTOS, która od wielu lat wspiera polskich sportowców, jest przekonana, że decyzja o zwiększeniu zaangażowania w ten sport nie tylko będzie potwierdzeniem profesjonalizmu oraz wysokich standardów działań sponsoringowych koncernu, ale pomoże też biało-czerwonym w osiąganiu jeszcze lepszych wyników na polskich oraz światowych stadionach.

– „Jako LOTOS jesteśmy pod wielkim wrażeniem osiągnięć naszej reprezentacji w ostatnich latach. Cieszymy się z tego, iż przez cały okres naszej współpracy polscy piłkarze pokazują ogromne zaangażowanie i profesjonalizm, czego efektem jest historyczny wynik podczas ostatniego EURO we Francji, rekordowe miejsce w ogólnoświatowym rankingu FIFA, czy też niedawny awans z pierwszego miejsca w grupie do finałów tegorocznych mistrzostw świata” – mówi Marcin Jastrzębski, prezes zarządu Grupy LOTOS S.A. – „Jestem pewien, że dzięki przedłużeniu współpracy o następne cztery lata, wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej zapiszemy kolejną piękną kartę w historii polskiego futbolu, a piłkarze nadal będą dostarczać kibicom emocji do pełna” – dodaje.

Obecna umowa pomiędzy Grupą LOTOS a PZPN obowiązuje do 31 grudnia 2018. Na mocy nowego porozumienia LOTOS będzie wspierał rozwój polskiej piłki nożnej przez kolejne cztery lata, tj. do końca 2022 roku. Kontrakt obejmuje zatem okres, w którym nasza drużyna będzie walczyć o awans na mistrzostwa Europy 2020 i mistrzostwa świata 2022, jak również rywalizować – w ramach nowej formuły rozgrywek – w Lidze Narodów, która rozpocznie się jesienią 2018 roku. Ponadto LOTOS pozostanie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski U-21, a także – co jest nowym świadczeniem – będzie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski Kobiet.

– „Przedłużenie współpracy z firmą LOTOS to potwierdzenie tego, że inwestycja w reprezentację Polski pozwala realizować naszym sponsorom stawiane cele biznesowe, a PZPN postrzegany jest jako solidny partner, z którym warto związać się na długie lata” – powiedział Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej. – „Jako federacja na co dzień pracujemy nad tym, aby budować pozytywny wizerunek całej dyscypliny. Cieszymy się, że firmy widzą potencjał, jaki niosą za sobą organizowane przez nas wydarzenia, czego wymiernym efektem jest zainteresowanie firm nie tylko pierwszą reprezentacją mężczyzn, ale również reprezentacją U-21 oraz kobiet, czy też portalem ŁączyNasPiłka.pl, których głównym sponsorem został również LOTOS” – kontynuuje Zbigniew Boniek.

– „Reprezentacja Polski postrzegana jest jako 'produkt premium’ na rynku sponsoringu w Polsce, a przedłużenie kolejnej umowy sponsoringowej jest dowodem na to, że PZPN to uznana firma, z którą współpraca niesie za sobą wiele wymiernych korzyści. Ciężką pracą, przy ogromnym udziale drużyny narodowej, przez ostatnie lata zbudowaliśmy silną markę, z którą chcą się utożsamiać największe firmy. Bardzo się cieszymy, że po upływie trzech lat od podpisania naszej pierwszej umowy firma LOTOS tak szybko zdecydowała się przedłużyć kontrakt do końca 2022 roku” – dodaje Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Kontrakt sponsorski rozszerza dotychczasową współpracę o nowe świadczenia reklamowe i sponsorskie. W ramach współpracy LOTOS będzie nadal miał prawo do wykorzystywania wizerunku piłkarzy w swoich działaniach reklamowych.

LOTOS od lat jest ambasadorem polskiego sportu. W ramach swoich działań wspiera, m.in. drugą najpopularniejszą dyscyplinę sportową w Polsce – skoki narciarskie, a także sporty motorowe czy tenis. Angażuje się także w programy społeczno-sportowe takie jak Narodowy Program Rozwoju Skoków i Biegów Narciarskich „Szukamy Następców Mistrza”, czy ogólnopolską akcję bezpieczeństwa w ruchu drogowym „Mistrzowie w Pasach”.

LOTOS to polska grupa kapitałowa i zarazem jeden z najnowocześniejszych i najbardziej dynamicznie rozwijających się koncernów naftowych w Europie. Działalność firmy ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, jedna z najnowocześniejszych światowych rafinerii, zlokalizowana w Gdańsku, która przerabia surowiec przede wszystkim na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic.

LOTOS to także sieć ok. 490 stacji paliw, dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS, jako sprzedawca detaliczny i hurtowy, zaopatruje w paliwa blisko 1/3 polskiego rynku. Zajmuje też pozycję drugiego spedytora kolejowego w kraju. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Źródło: PZPN

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›