Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotos PKH Gdańsk promuje Gdańsk

Gdański magistrat i Pomorski Klub Hokejowy 2014 podpisali umowę na promocję Miasta Gdańska przez hokej na lodzie. Będzie to już piąty rok współpracy miasta i klubu, w tym już czwarty sezon w Polskiej Hokej Lidze.

Miasto Gdańsk, angażując się we wsparcie najbardziej rozpoznawalnej zimowej dyscypliny sportu na Pomorzu, potwierdziło swoje wieloletnie zaangażowania w budowę profesjonalnego klubu hokejowego. Celem drużyny jest awans do fazy play-off Polskiej Hokej Ligi (PHL). Trener drużyny Marek Ziętara, wraz ze swoim nowym asystentem Markiem Rączką, poprowadzi zespół już drugi rok z rzędu.O sile drużyny stanowią zarówno zawodnicy zza granicy, ale zespół wciąż opiera się na wychowankach. Walka o coraz wyższe cele nie byłaby możliwa bez silnego, zwiększającego się rok do roku, wsparcia Miasta Gdańsk.

Umowa obowiązywać będzie do końca bieżącego roku. Dla klubu, oprócz środków finansowych zadeklarowanych przez Miasto Gdańsk, ważne jest też docenienie dotychczasowych działań promujących miasto oraz upowszechniających hokej na lodzie jako dyscyplinę. Stworzenie mody na hokej jest widoczne po statystykach, w których gdański klub może się poszczycić czołowym miejscem w Polsce pod względem średniej liczby kibiców na mecz – ok. 1500 osób. Spotkania fazy play-off w sezonie 2018/2019 zgromadziły w „Hali Olivia” blisko 5000 widzów!

– “Cieszymy się, że naszym największym partnerem pozostaje Miasto Gdańsk. Postrzegamy to jako wyraz docenienia przez Panią Prezydent oraz Biuro Sportu naszych osiągnięć i dołożymy wszelkich starań, aby godnie reprezentować Gdańsk podczas meczów jak też innych aktywności mających na celu promocję hokeja. Bez tej współpracy byłoby nam bardzo trudno zebrać odpowiednie środki do zbudowania drużyny mogącej odegrać ważną rolę w Polskiej Hokej Lidze. Oprócz środków na promocję miasta przez sport nasza strategia pozyskiwania środków pozostaje niezmienna – są to przede wszystkim małe i średnie firmy, dla których sponsorowanie hokeja w Gdańsku jest inwestycją w rozwój ich biznesu” – podsumował Bartosz Purzyński, prezes Pomorskiego Klubu Hokejowego 2014.

Najnowsze

LOTTO partnerem tytularnym zawodów Baborówko Horse Sale Show 2020

Należąca do Totalizatora Sportowego marka LOTTO została partnerem tytularnym piątej edycji międzynarodowych zawodów WKKW i aukcji ...

Całość ›

Kappa nowym sponsorem technicznym Widzewa

Włoski potentat ubraniowy będzie ubierać klub z al Piłsudskiego 138 przez najbliższe trzy lata Już na ten sezon Kappa przygotowała ...

Całość ›

Calypso Fitness Renoma i #VolleyWrocław rozpoczynają współpracę

VolleyWrocław rozpoczął przygotowania do sezonu 2020/2021 W najbliższych miesiącach swoją formę siłową szlifować będzie w ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

LOTTO partnerem tytularnym zawodów Baborówko Horse Sale Show 2020.
#sponsoringsport #baborowko #jezdziectwo https://sponsoringsport.pl/lotto-partnerem-tytularnym-zawodow-baborowko-horse-sale-show-2020/

Kappa nowym sponsorem technicznym Widzewa.
#sponsoringsport #widzewlodz #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/kappa-nowym-sponsorem-technicznym-widzewa/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.