Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotos w nowej kampanii z Błaszczykowskim

LOTOS wystartował z kampanią wizerunkową pod hasłem, w której uczestniczy Jakub Błaszczykowski, „NAJ nie bierze się znikąd”.

Kampania ma przypomnieć odbiorcy, że najlepsze wyniki osiągane w jakiejkolwiek dziedzinie życia nigdy nie są dziełem przypadku, a wynikają z ciężkiej pracy, pasji i nieustannego dążenia do rozwoju i postępu.

Hasło „NAJ nie bierze się znikąd” można zastosować zarówno w obszarze produkcji najwyższej jakości paliw, jak i przy walce o osiąganie najwyższych wyników sportowych. W 30 sekundowym spocie o najwyższej jakości paliw dostępnych na stacjach LOTOS, przekonuje ambasador marki – dr Tomasz Rożek – fizyk, popularyzator nauki, dziennikarz prowadzący program „Sonda 2” w TVP oraz audycję „Pytania z kosmosu” w Radiowej Trójce. W swoim krótkim „wykładzie” Rożek przeprowadza widza przez kolejne etapy produkcji paliw, od platformy wydobywczej, przez rafinerię, laboratorium, aż do momentu tankowania na stacji – wszystko po to, aby pokazać widzom, że określenie „najwyższa jakość” nie bierze się znikąd.

Występujący w reklamie piłkarz – Jakub Błaszczykowski potwierdza tę tezę przypominając jednocześnie wieloletnie zaangażowanie marki LOTOS we współpracę z polskim sportem.

Szeroko zakrojona kampania wizerunkowa jest od 10 czerwca obecna w stacjach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych, a jej start nie przypadkowo związany był z meczem Polska – Rumunia w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej.

– „­­­Staramy się dostarczać klientom najlepsze produkty. Nasze paliwa produkowane są w najnowocześniejszej rafinerii w Europie. Nieustannie udoskonalamy procesy technologiczne i stosujemy najnowocześniejsze metody kontroli jakości” – podsumowuje Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS S.A. – „Kampania 'NAJ nie bierze się znikąd’ pokazuje nieustanny postęp we wdrażaniu innowacji i nowoczesnych technologii, nad którymi od lat pracuje sztab specjalistów LOTOSU.”

Za obsługę kampanii, spot wizerunkowy, materiały drukowane oraz aktywacje internetowe odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw, za strategię oraz obsługę mediową Carat Polska. Do realizacji spotu wizerunkowego został wybrany dom produkcyjny Tank Production. Spot wyreżyserował Maciek Kowalczuk.

Źródło: Lotos

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›